Genoeg drinken?

Sinds mijn dochter bijvoeding krijgt, drinkt zij een stuk minder. Logisch ze krijgt nu natuurlijk ook b.v. fruit.

Voorheen had zij zeker wel 6 volle luiers op een dag.

Nu heeft zij er nog maar 2 a 3 volle luiers.

Ik geef bv op verzoek, verder geen ander drinken.

Ze is een tevreden meisje, dus heb niet het idee dat ze iets te kort komt. Maar 2 a 3 luiers vind ik wel weinig. Ze heeft ook niet meer/vaker ontlasting.

Meer kindjes die ‘weinig’ plassen?

Groetjes

hi, mijn dochtertje heeft het ook. Ik hou dr goed in de gaten, want je weet het maar nooit. Al merk ik dat ze overdag amper natte luiers heeft, maar 's avonds en 'snachts/ochtends als ik haar verschoon dan mag je nog blij wezen dat de luier nog om zit(zooo vol!)…dus ik heb geen idee of het kwaad kan…maar zolang ze alert/vrolijk en ik geen gekkigheid zie, zal het vast goed zijn…

verder kan ik je ook niet helpen :?

Had het met Liv ook toen ik begon met bijvoeden.

Ik ben met 7 maanden toen toch begonnen met thee bijgeven naast bv. (ik geef bijvoeding a la rapley). Ze drinkt dat echt goed! Zit nu nog op 4x bv, en drink over heel de dag nog +/- 120cc bij. Bv loopt er niet terug van gelukkig. Sinds dien ook weer betere plasluiers.

xx

@Mell wrote:

Had het met Liv ook toen ik begon met bijvoeden.

Ik ben met 7 maanden toen toch begonnen met thee bijgeven naast bv. (ik geef bijvoeding a la rapley). Ze drinkt dat echt goed! Zit nu nog op 4x bv, en drink over heel de dag nog +/- 120cc bij. Bv loopt er niet terug van gelukkig. Sinds dien ook weer betere plasluiers.

xx

Ik zit er ook aan te denken om er drinken naast te geven. OVerdag drinkt ze 2 x ongeveer en s’avonds en s’nachts bij elkaar iets van 3 a 4 keer denk ik. Wat voor thee geef jij?

Groetjes

Ik ben begonnen met gewone thee. Ondertussen drinkt liv alle theetjes die ik ook drink. Met fruitsmaakje, groene, rooibos. Geef alleen geen zwarte thee. In het begin wist ze niet zo goed wat ze ermee moest. Maar nu vind ze het lekker!