Genitalen Jongen

Hoi,

even een vraag.

Bij de geboorte van mijn zoon kregen we te horen dat hij aquazak (hydrozak)heeft oftewel vochtophoping in de balzak door dat het buikvlies niet helemaal dicht is.

Nu is hij 8 maand voorbij en zijn hele gedeelt dussen zijn benen staat nog helemaal bol en dik. heeft hier iemand ervaring mee?

Ik weet dus niet of het nu bol staat door het vocht of dat het bij jongetjes het zo is dat het vaal bol staat…

het is zo dat zijn penis nooit light … staat altijd rechte ook als hij … slap is :oops:

joo wat leuk om zo over je zoon’s penis te praten … :?

kan iamand mij helpen?

Ties had hier ook 'last’van. Met een jaar zou het over moeten gaan.

Bij Ties is het bijna weg.

Uhmmmm sja hier ook een mannetje van 8 maanden. Ik geloof dat het hier niet altijd bol staat (meestal niet). Misschien dat z’n fluppertje (haha) daardoor meer overeind lijkt?

Als het hier bol is, dan is het dekking zoeken want dan komt er zo een flinke straal uit :lol:.

Maar als je twijfelt, zou ik óf de mening van een man vragen 8) of even de huisarts er naar laten kijken. Ik heb ook wel eens staan studeren of het normaal was dat de balletjes soms klein en bol zijn en soms groter en ‘slap’. Waarop mijn man lekker nuchter opmerkte dat hij het gewoon koud had zo in z’n blote bips op de commode en dat de boel dan klein wordt en opbolt.

:oops: wist ik veel :smiley:

tjee dat van het inkrimpen dat wist ik wel … maar het is niet allen de zak die opgezwollen is … alles tusseb de bennen staat bol :?

Mijn zoontje Lucas had het ook. Hij had een balzak van het formaat van een volwassen man en kon de newborn luiers niet aan. Toen hij 5 maanden was is hij eraan geopereerd. En nu is alles normaal.

@CindyCB wrote:

Maar als je twijfelt, zou ik óf de mening van een man vragen 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik denk dat die er ook niet veel over kan zeggen… 8) hij weet immers ook niet hoe zijn eigen piemel eruit zag toen ie een beeb was… denk dat vrouwen meer piemels zien dan mannen… hetero mannen dan… :mrgreen:

zou idd ook even de HA vragen… hier ook boven het piemeltje een dikke laag spek zeg maar… daarom staat het piemeltje ook hoog… lijkt wel stijf…

ik herken het niet maar ik zou toch maar ff naar de HA gaan…het hóeft niks te zijn…maar dan weet je het zeker

Is je zoontje aan de stevige kant?

Want mijn broertje en ook een keer een jongetje op t dagverblijf die hadden zoooo’n kleintje dat we dachten das niet normaal. Wat bleek duw eens voorzichtig met je vingers aan de zijkant van de piemel en ja daar kwam de rest te voorschijn, zat helemaal verscholen in t spek :mrgreen: (is later ook helemaal goed gekomen)

over de balzak durf ik niks te zeggen.

Nee nicolai is helemaal niet dik :? heheh geen speklaagjes aleen een beetje mij het boven been … ik zal een een foto maaken van zijn buik … is gewoon een wasbordje … echt waar …

Ik heb de 28ste een afspraak bij de kinderarts … dus ik hoop dan iets meer te weten :smiley:

bedankt voor de berichtjes! ik hou jullie op de hoogte…

Ursula … hier is het niet zo groot. hij kan wel pampers aan maar nu je het zeg de newborn lekte wel altijd aan de zijkant :think: stom dat ik er nooit aan gedacht heb … :wall: bedankt!

mijn neefje had het ook, zijn zakje was echt enorm groot en hij is geopereerd toen hij een jaar was. Nu is alles weer normaal.

Ik zou even overleggen met de KA.