Gemiddeld MB telefoon Smartphone

Hoeveel MB (internet) gebruiken jullie gemiddeld per maand op je smartphone.



Wil namelijk een abbo afsluiten en vraag me af of 500MB per maand genoeg is voor gemiddeld gebruik.

25 x bekeken, maar niemand die me kan helpen ?



Wil de telefoon anders vanavond nog bestellen.

Wellicht heb je hier iets aan klik

Ik heb even opgezocht, ik heb 1024mb per maand. Voordat ik m’n iPad had, keek ik geregeld overdag even op mijn email. Maar niet veel meer op internet. Dus ik had teveel aan deze 1024. Zit nou eenmaal gratis in het abbo meegenomen, dus laat het ook niet veranderen.



Ik heb een nokia N97, dus te klein schermpje om fatsoenlijk te lezen mbt fora of hyves of iets dergelijks.



Misschien gewoon eens met 500 starten? Ze zullen het nooit erg vinden als je je abbo iets wilt verhogen lijkt me zo :lol:

Als 500 te weinig blijkt te zijn zou ik het daarna verhogen.

Dat kan altijd. Anders 1 gb nemen, daar heb je wel genoeg aan, en abbos zijn tegenwoordig ook niet duur.

Heb hem toch maar gewoon besteld vanavond.

Was echt een leuke actie :thumbup:



Samsung Ace

voor maar 17,95 per maand

180 belminuten

500 MB internet dus.



Niet erg veel belminuten, maar hebben nog een abbo met 300 belminuten.

Ik heb er niet zoveel verstand van eerlijk gezegd.

:oops:

100 belminuten en aantal sms’jes onbeperkt



Ik heb van de week verlengd.

Mobiel Internet 1000 MB (incl gratis data verdubbelaar) zit erbij dus ik neem aan dat dat genoeg zal zijn voor mij hahaha!

Ik heb nog een abbo met onbeperkt, al is dat tegenwoordig ook maar 1 GB.



Als je thuis wifi hebt, dan moet je bijvoorbeeld apps bijwerken over je wifi verbinding doen, dat telt namelijk niet mee op je mobiele internet.



Ik heb vorige week een app gedownload, netcounter. Die houdt bij wat ik met mobiel internet en wat ik met wifi gebruik. Heel handig. Met wifi zit ik op 117 mb in een weekje en mobiel internet maar 5 mb. Ik zou dus met 100 mb zat hebben als het altijd zo gaat. Kan het nu mooi in de gaten houden.

bedankt voor die app-tip Noekie!