gemene steken in je vagina

Ik heb zins vrijdag avond steeds gemene steken in mijn vagina. Vooral bij het lopen maar ook met het zitten. Het lijken wel messteken.

Ik heb zaterdag de verloskundige gebeld en die zei dat mijn baarmoedermond waarschijnlijk gevoelig was geworden omdat dit mijn derde zwangerschap is.

Toch blijft er van alles in mijn hoofd spoken, want deze steken had ik ook toen net voordat mijn vliezen braken.

Vanochtend had ik ook zo ineens diaree…zonder buikpijn of iets voel me super (ik had ook gelezen dat je lichaam zich reinigt voor de bevalling)

Wie kan mij gerust stellen en had precies hetzelfde ??

Toen ik dat had was de baby aan het indalen, ik denk dat het bij jou ook zoiets zou kunnen zijn?! (of dat ze net even tegen een zenuw komen…au…erg pijnlijk)

Ik had daar ook heel erg last van, VK zei dat het indalingssteken waren.

Sprong soms gewoon van me stoel omhoog zo pijnlijk waren ze

Hoi Alex,

Ik vroeg het aan de verloskundige of dit indaling kon zijn maar dat zou dan gepaard moeten gaan met buikpijn of vervelend gevoel in de onderbuik ik heb geen van dit alles. De baby had nu ook nog voldoende ruimte was gezegd en ligt al die tijd al in een stuit.

Morgen ga ik weer naar de verloskundige ik zal eens vragen of ze kan voelen hoe het kindje ligt.

Ik heb nooit geen pijnlijke buik gehad bij die indalingssteken. :think:

Maar heb gewoon geen rustig gevoel erbij mijn eerste is 3 weken te vroeg geboren en mijn tweede 11 dagen te vroeg.

Hoop er maar op dat dit indalingssteken zijn dan inderdaad zit nu niet te wachten op een bevalling (al ben ik die dikke buik dan wel zat :roll: )

Misschien is het nu wel gedraaid?

Sorry, spring hier even in.

Ook ik heb hier last van.

De afgelopen 2 dagen druk en steken op en in mijn vagina.

Naar mijn idee ben ik ook “vocht” aan het verliezen.

Het is geen urine, want ik merk niet eens dat het gebeurt.

Ben niet zo ver als jij Zasje, maar maak me wel zorgen.

Ik heb ook een (iets) hogere bloeddruk 130/90.

Nou ben ik niet iemand die snel aan de bel trekt.

Heeft iemand advies?

Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.

Groetjes

Andrea

het zouden ook je banden gewoon kunnen zijn en dat je meer afscheiding hebt je baarmoeder is natuurlijk van meer bloed voorzien en hoe verder je bent hoe meer dat dat word … ( moet je maar eens aan het eind op letten dan word het gebied rond je vagina donkerder )

maar andrea als je je echt zorgen maakt kan je gewoon je vlos bellen hoor , die heeft liever dat je belt om jouw zorgen weg te nemen want zij zou ook niet willen dat je je druk maakt .

ookal is het volgens jou “niks” gewoon bellen , vinden ze helemaal niet erg.

zolang jij maar lekker kan slapen toch ? !

Het is dat je schrijft dat je baby in stuit ligt maar anders zou ik ook zeggen indalingspijn.

Ik heb namelijk precies hetzelfde en heb het dan ook aan de gyn gevraagd wat het kan zijn. Hij gaf aan dat dit het indalen is van de beeb, of iig het lager komen te liggen van de kleine.

Hoop dat vk je gerust kan stellen.

:-*

Ik heb dat bij beide zwangerschappen gehad en hier was het ook indalingspijn

hmm ik zit dit te lezen en herken deze pijn heel goed. Alleen kan dit bij mij geen indalingspijn zijn geweest. Ik heb deze pijn ook tijdens zwangerschap gehad maar ook om en rond mijn miskraam…

Bedankt voor de vele reacties.

De verloskundige kon het niet echt thuisbrengen waarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond door de derde zwangerschap en het snele achter elkaar.

Het heeft een paar dagen geduurd de steken en is na 1 week weer terug gekomen voor een dag en nu heb ik er gelukkig geen last meer van gehad.

Inmiddels is de baby wel gedraaid maar nog lang niet ingedaald.

@zasje wrote:

Bedankt voor de vele reacties.

De verloskundige kon het niet echt thuisbrengen

Toch interessant want volgens mij zijn het echt typische indalingssteken hoor.

Ik heb ze iig ook bij beide kinderen gehad, zonder buikpijn.