GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Voor alle kokkers en een ieder die hen lief zijn:

Een mooi, lief, leuk en vooral gezond 2012 gewenst. Dat het verdriet en de teleurstellingen van 2011 verwerkt mogen worden en hoop, vriendschap en Liefde hoogtij mogen vieren.

Proost!

Voor alle KOKkers en naasten:

Niets wat je in de winkel koopt, maar dat wat je stilletjes hoopt, dat wens ik voor jullie in 2012!

Proost!

Iedereen een gelukkig, gezond, en waar gewenst zeer vruchtbaar jaar toegewenst!!! :inlove:

Daarnaast megaknuffels voor iedereen die het op dit moment zo vreselijk zwaar moet hebben, in een tijd waarin feest gevierd zou moeten worden. Ook jullie worden hier absoluut niet vergeten. :kaars: :-*

gelukkig nieuwjaar en de beste wensen

Ik wil ook iedereen een gezond liefdevol en vruchtbaar 2012 wensen!

Met veel mooie dingen! :hug:

En hen die het nodig hebben al het leed van 2011 een plekje kunnen geven :hug: :hug:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Voor alle dierbaren die we zo missen

Ik wens jullie voor 2012 het Allerbeste: een Bewust en Creatief jaar, een jaar vol uitgekomen Dromen, een jaar met veel Energie en Fascinatie, een Gul, Hartelijk en Inspirerend jaar, een jaar vol Juichmomenten en Kracht, waarin je je Leven met de Mensen om je heen viert, een jaar waarin Naastenliefde en Oprechte interesse niet vergeten wordt, een jaar vol Passie, Qualiteit maar ook Rust, een jaar om te Schitteren en Trouw, Uitgerust en vol Vertrouwen te zijn, met veel X-en en harmonie zoals Yin en yang en te leven vanuit het diepst van je Ziel!

:-*

Heeeel veel geluk in het nieuwe jaar! :-*

iedereen een gelukkig en liefdevol 2012 :-*

Een heel gelukkig en vooral gezond 2012 toegewenst!

Geniet van je dierbaren en de kleine dingetjes, die zijn zo kostbaar!

Allemaal een heel fijn liefdevol en gezond 2012 gewenst!!

:-* :-* :-*

Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik wens jullie allen een liefdevol 2012 toe

En ik wens Schoen alle kracht toe die ze nodig heeft om deze ingrijpende operatie te door staan. :hug:

Iedereen een fijn en indeien gewenst een vruchtbaar en vooral goed en gelukkig nieuwjaar gewenst!!!

Allemaal de beste wensen!! :-*

GELUKKIG NIEUWJAAR voor iedereen. Kracht voor iedereen die het nodig heeft en gezondheid.

Ik hoop dat 2012 iedereen zijn wensen brengt.

gelukkig nieuwjaar

ik wens voor hen onder ons die in 2011 een groot verlies leden dat 2012 een stukje rust en heling mag brengen. Dat het leven een beetje zijn glans mag terug krijgen, en jullie je pad weer wat kunnen vinden

ik wens voor hen die ziek zijn…beterschap en betere tijden

ik wens voor hen die om welke reden dan ook, nu niet lekker in hun vel zitten, dat dit snel zal veranderen en 2012 weer zon in het leven zal brengen

voor iedereen wens ik een jaar waarin alles wat je wenst voor jezelf warheid mag worden. de kracht om te veranderen wat we willen veranderen, en de moed om te accepteren wat niet verandert kan worden

Ik sta in dit nieuwe jaar speciaal stil bij de mensen die 2011 achter zich hebben moeten laten en daarbij ook hun geliefde naasten…

Ik wens deze mensen voor 2012 alle kracht, hoop en geluk toe om op de een of andere manier een manier te vinden om weer door te gaan.

:kaars: :vlinder: :-*

Uiteraard voor iederen een heel gelukkig nieuwjaar.

Laten we er met zijn allen wat moois van maken!

Happy Newyear!!

ook allemaal een gelukkig nieuwjaar.

Alles wat wenselijk is voor iedereen :-*