Geluk bij een ongeluk!

Zo, net te horen gekregen dat mijn tante, oom, twee neven en nichtje op 1e kerstdag een auto ongeluk hebben gehad.

Oudste neef reed, raakte in de slip, auto draaide om zijn as en schoof van de weg en kwam op de kop terecht. :shock: En daar hingen ze onderste boven.

Mijn tante vroeg direct of iedereen nog leefde, mijn jongste neef hing een beetje raar en gaf niet gelijk antwoord waardoor ze dus heel even dacht dat hij dood was, maar gelukkig kwam er even later wel antwoord!

Mijn tante zat niet in de gordel vast (maar zat verder wel klem, heeft dik zijn toch nog een positieve kant) maar ze had wel erg veel last van haar nek.

Brandweer, politie en ambulance kwamen er bij, mijn tante is helemaal gefixeerd (?) afgevoert naar het ziekenhuis en mijn jongste neef is ook naar het ziekenhuis gebracht omdat hij dus waarschijnlijk even zijn bewustzijn verloren heeft.

Mijn oom, neef en nicht zijn met de taxi naar het ziekenhuis gegaan.

Uiteindelijk had dus gewoon niemand iets.

Ik ben zo blij dat we 2010 in gaan met een complete familie!!!

http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=4365

de informatie klopt alleen niet, maar de foto’s zeggen genoeg! :shock:

zo die hebben geluk gehad!! fijn dat alles toch goed komt voor ze! en dus voor je familie

Das schrikken zeg!

Gelukkig zijn ze er bekaaid vanaf gekomen!

*

En wij hebben ook een hele speciale band met haar o.a. omdat ze bij mijn geboorte was en de bevalling van SL begeleid heeft.

Mijn neefjes (nou ja, ze zijn jonger dan ik maar 2 a 3 koppen groter) en nichtje kwamen vroeger elke vakantie logeren.

En sowieso zijn we een hele hechte familie.

Pfff het begint steeds meer tot iedereen door te dringen hoeveel geluk ze gehad hebben en je moet het niet doen natuurlijk maar toch ga je nadenken van hoe fout het had kunnen gaan…

De kinderen hebben mooie tekeningen voor ze gemaakt.

Wat een schrik! Gelukkig is alles “goed”!

Als ze iemand fixeren voor vervoer betekent dat dat ze de nek en het hoofd stabiel leggen en vastleggen i.v.m. nek,- en rugletsel.

Ze is in het ziekenhuis ook door de röntgen en de mri-scan gegaan. Maar gelukkig dus niks ernstigs! En terwijl zij daar in het ziekenhuis lag te wachten, helemaal vast gezet hoorde ze in de andere kamer man en kinderen alweer lachen, blijkbaar over dat mn tante door het kleine raampje heeft weten te klimmen. Gelukkig aan hun manier van humor is ook niks mis.

Mijn neef en oom zijn 4 uur na het ongeluk weer in de auto gestapt, wel verstandig lijkt mij anders durft mijn neef nooit meer.

En de volgende dag zijn ze met de trein gegaan (ze zouden naar mn neefs nieuwe kamer in Gr.oningen).