ik zat me gisteravond af te vragen wat dat geluid toch was wat ik steeds hoorde…
maar ik ben er achter: onze dame oefent om te fluiten!
zoo lief!! :inlove:
Wat lief zeg!! :inlove:
Ahw das schattig! :inlove:
Maar je weet het hé, meisjes die fluiten en koeien die loeien zijn zelden de goeie :mrgreen:
nou ja mip… :evil:
haha ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem wel leuk. (alleen moet ik je helaas vertellen dat hij niet klopt. )
Hier zingt Lotte sinds kort. Niet alleen voor ons maar ook voor beer, knuf, muis en pop. Echt zooooo schattig :inlove:
Zo’n lief kinderstemmetje dat:
"Poessschje mauauauawwwwwwww! hmm humm … Gauauauauauawwwwwwww! huhuhu lekel melk… JOUWWWWWWW! " zingt :inlove: :inlove: :inlove:
ik kna me voorstellen dat dat erg leuk klinkt ja, zo;'n schattig klein stemmetje wat een serenade geeft! :inlove:
@knipoogje1983 wrote:
nou ja mip… :evil:
haha ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem wel leuk. (alleen moet ik je helaas vertellen dat hij niet klopt. )
Hihi, daar ga ik ook vanuit hoor dat hij niet klopt. Ik fluit zelf regelmatig
Ik ken anders de uitspraak,
Meisjes die fluiten krijgen jongens met duiten!
(vandaag nog gehoord van mijn oma omdat mijn meissie ook probeert te fluiten maar eigenlijk alleen blaast ;))
@Ellen69 wrote:
Zo’n lief kinderstemmetje dat:
"Poessschje mauauauawwwwwwww! hmm humm … Gauauauauauawwwwwwww! huhuhu lekel melk… JOUWWWWWWW! " zingt :inlove: :inlove: :inlove:
Ooohhhh hoe liefff!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@MamaMY wrote:
Ik ken anders de uitspraak,
Meisjes die fluiten krijgen jongens met duiten!
(vandaag nog gehoord van mijn oma omdat mijn meissie ook probeert te fluiten maar eigenlijk alleen blaast ;))
Heeee, die is beter! :lol: