geluid

ik zat me gisteravond af te vragen wat dat geluid toch was wat ik steeds hoorde…



maar ik ben er achter: onze dame oefent om te fluiten!

zoo lief!! :inlove:

Wat lief zeg!! :inlove:

Ahw das schattig! :inlove:



Maar je weet het hé, meisjes die fluiten en koeien die loeien zijn zelden de goeie :wink: :mrgreen:

nou ja mip… :evil:



haha ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem wel leuk. (alleen moet ik je helaas vertellen dat hij niet klopt. :stuck_out_tongue: )

Hier zingt Lotte sinds kort. Niet alleen voor ons maar ook voor beer, knuf, muis en pop. Echt zooooo schattig :inlove:



Zo’n lief kinderstemmetje dat:

"Poessschje mauauauawwwwwwww! hmm humm … Gauauauauauawwwwwwww! huhuhu lekel melk… JOUWWWWWWW! " zingt :inlove: :inlove: :inlove:

ik kna me voorstellen dat dat erg leuk klinkt ja, zo;'n schattig klein stemmetje wat een serenade geeft! :inlove:

@knipoogje1983 wrote:

nou ja mip… :evil:



haha ik had hem nog nooit gehoord, maar vind hem wel leuk. (alleen moet ik je helaas vertellen dat hij niet klopt. :stuck_out_tongue: )




Hihi, daar ga ik ook vanuit hoor dat hij niet klopt. Ik fluit zelf regelmatig :wink:

Ik ken anders de uitspraak,



Meisjes die fluiten krijgen jongens met duiten!



(vandaag nog gehoord van mijn oma omdat mijn meissie ook probeert te fluiten maar eigenlijk alleen blaast ;))

@Ellen69 wrote:

Zo’n lief kinderstemmetje dat:

"Poessschje mauauauawwwwwwww! hmm humm … Gauauauauauawwwwwwww! huhuhu lekel melk… JOUWWWWWWW! " zingt :inlove: :inlove: :inlove:


Ooohhhh hoe liefff!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@MamaMY wrote:

Ik ken anders de uitspraak,



Meisjes die fluiten krijgen jongens met duiten!



(vandaag nog gehoord van mijn oma omdat mijn meissie ook probeert te fluiten maar eigenlijk alleen blaast ;))




Heeee, die is beter! :lol:

@Mip wrote:

@MamaMY wrote:
Ik ken anders de uitspraak,



Meisjes die fluiten krijgen jongens met duiten!



(vandaag nog gehoord van mijn oma omdat mijn meissie ook probeert te fluiten maar eigenlijk alleen blaast ;))




Heeee, die is beter! :lol:




die vind ik ook een stuk beter :lol: