Geloof het of niet maar ik zit in

de tuin! Heerlijk uit de wind, in het zonnejte. L.R. zit in zijn campingbedje. Het is gewoon heerlijk zo!

Heerlijk, hier is het op het balkon ook al goed vertoeven. Straks als M. wakker is even naar de speeltuin wandelen!

heerlijk is dat he die zon :smiley:

ijsje op een terrasje :inlove:

Oh, en ik heb vanmiddag heerlijk met de kids geshopt in de zon en voordat we naar huis gingen een ijsje :drool:

(zo deed mijn moeder dat ook altijd vroeger, heel lang dan ook niet meer zo gedaan :mrgreen: )



De lente is begonnen :dance:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hier ook de halve middag buiten gezeten… de jongste lag in bed, de middelste was aan het kleren aan het samen gesopte kindertafeltje en ik zat ernaast met een boekje en een glas drinken.



Goh wat vervelend :lol:

ja lekker weer is het he, heb al lekker de tuin gedaan, krijg al helemaal zin erin!!!

het is hier één grote zandbak in huis (route van deur naar wc en woonkamer) en de kinderen zijn helemaal zwart … maar wat is het heerlijk weer! De hele middag de deur open gehad en lekker buiten gezeten/gespeeld.

hier ook heerlijk buiten :angel:

@Ylerion wrote:

ijsje op een terrasje :inlove:


Idem :inlove:

Hier ook heerlijk genoten van het zonnetje.

Kids waren heerlijk aan het spelen, tuin is weer gezellig en ik zat heerlijk te genieten! :inlove:

Hihi hier ook al zoooo genoten! :mrgreen: De tuin is een bende, in huis is niets gedaan, ik heb maar even wat zooi geruimt uit de tuin onkruid in de container en zo. En ook stiekem even lekker gezeten met een slokje drinken erbij. Wat een straf 8) Morgen en overmorgen hopelijk weer (euhm behalve dan dat ik dan wel even de dweil door de kamer wil halen voordat ik aan mijn vloer vastplak :stuck_out_tongue: )

Ik heb vanmiddag met Jessy zijn nichtje, en haar jongste en Jana in de speeltuin gezeten, heerlijk zeg.