Hai ,
Ik heb een vreemd iets nog nooit gehad ik heb net mijn ongi gehad gisteravond gestopt dus zit vandaag op dag 7 van mijn cyclus nu merk ik dus dat ik al vruchtbaar slijm heb ( doorzichtig en rekbaar ) en heb ook een zeur gevoel in me onderbuik .
ik vraag me nu dus af kan je zo snel vruchtbaar weer zijn ? een vriendin van mijn is ook vlak na der ongi zwanger geworden .
Ja dat kan, ergens tussen dag 7 en dag 17 schijnt erg normaal te zijn. Dag 14 is gewoon het gemiddelde Ik heb zelf ook regelmatig een vroege eisprong, en dan dus vanaf dag 6/7 vruchtbaar slijm (mijn ei is dan op dag 10/11). Ik zou er voor gaan
Hai wola dank je wel ik heb net de maand hiervoor een lange cyclus gehad dus en meestal ook lang dus , ik sta er nu wel van te kijken …
Ik heb meestal na een lange cyclus een korte, dus het zou best wel eens kunnen bij jou hoor!
oke ik heb ook echt ovu pijn nu dus ik ben bang dat je helemaal gelijk heb ga maar gelijk klussen vanaaf en dan hopen dat ik optijd ben
Soms kun je zelfs 2 eisprongen hebben een vroege en een late. Vrouwen zijn heel bijzonder dus ik hoop dat je dit ei hebt weten te vangen! Zou een mooi begin van het nieuwe jaar betekenen voor jullie! :thumbup:
Goedemorgen dank je wel Ik hoop ook dat we op tijd zijn geweest de pijn is weg dus ik denk ei geweest heb ver weg nog wat gevoel zitten we hebben wel lekker geklust dus nu maar hopen dat de natuur zijn werk doet en ik toch nog zwanger ben voor mijn verjaardag maar dat merk ik pas natuurlijk eind van de maand
ik wist niet dat het zo snel kon ik heb namelijk altijd best een lange cyclus van minimaal 30 dagen en uitschieters naar boven en soms een enkele vroege dit is de 2de vroege dit jaar
weet alleen niet wat ik nu met me banner aan moet lol
Lekker laten staan je banner als je dan nog geen menstruatie tegenkomt :thumbup:
we zijn nu 14 dagen verder en heb al 6 dagen ongi pijntjes in onderbuik en rug … dus nu zit ik me af te vragen heb ik weer een eisprong ?? of komt mijn ongi er aan . heb deze maand geen ovu testen gedaan maar dacht echt mijn ei te hebben gevoeld 2 weken geleden . pffffff hoe bedoel je word gek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
He Natas,
Ik heb ook een keer zo’n vroeg ei gehad, tenminste die symptomen had ik toen rond dag 7. Maar rond dag 14 had ik ze weer… :think: Weet ook niet hoe het toen zat… Succes!!
MSJ dank je wel jaaaa soms word je gewoon gek van een lichaam hahahaha ik kan niet anders afwachten maar het voelt als een naderende ongi … nou ja is niet anders moet toch bijna naar ferti heb mijn hoop op de iui eigenlijk
een vroeg ei is het niet geweest of het heeft niet doorgezet :evil: want test gedaan en die is witter dan wit :evil: heb al meer als 10 dagen gekke buikpijn dus dat is dan van wat anders blijkbaar … ben erg teleurgesteld heb verder niet echt meer wat gevoeld eigenlijk dus is nu wachten tot de datum van de ferti en kijken wat zij verder gaan doen .
heb goed balen in me lichaam ben al zo lang bezig doe zo veel maar nee hoor bah .