Ik had een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb ook al op internet gezocht maar kom er niet echt verder mee.
Wij hebben een zoontje van 5 maand. Hij heeft vorige week zo’n 4 a 5 dagen voor/tijdens en na een voeding overgeven. Hij had een terug lopende natte luiers, at niet zo goed maar wij dachten dat het kwam doordat ie tanden krijgt. Wel in de gaten gehouden voor uitdroging maar nog niet echt zorgen gemaakt. Paar dagen later ging het weer wat beter en dachten dat het een virus zou zijn geweest(griep) Nu is het 2 dagen goed gegaan en nu begon hij gisteren weer over te geven. Maar vanochtend zat er gele braaksel bij(lijkt op eigeel van een ei) Ik heb de ha gebeld maar kon niet eerder dan op de namiddag langs komen. Heeft iemand een idee wat het kan zijn??? Ik maak me namelijk nogal zorgen…
Groetjes knuffeltje
Ik denk dat het gal is tenminste zo klinkt het wel, vooral als zijn maagje nagenoeg leeg is dan is er niks meer om te spugen en dan spuug je gal.
@marielle wrote:
Ik denk dat het gal is tenminste zo klinkt het wel, vooral als zijn maagje nagenoeg leeg is dan is er niks meer om te spugen en dan spuug je gal.
Lijkt inderdaad op gal spugen. Gelukkig kan je vanmiddag al bij de ha terecht. Misschien is het handig om wat braaksel op te vangen als hij nog een keer spuugt.
annamarie
Daar dacht ik zelf ook al aan maar het rare is dat hij net een voeding heeft gehad. Zijn maagje zat dus nog vol… Maar zou het dan nog kunnen???
Geen idee gewoon toch aan je huisarts vragen
Ik kom net bij de huisarts vandaan… het blijkt inderdaad gal te zijn. Zijn buikje is wat overstuur dus met een beetje aanpassing van het eten geven zou het goed moeten komen Bedankt voor jullie reacties
groetjes knuffeltje
Hopelijk is ie snel erweer vanaf, niks aan als die kleintjes zo ziek zijn.
inderdaad, dan kun je beter zelf ziek zijn