Geldautomaat die 5 euro-briefjes geeft?

Voor een trouwerij a.s. woensdag mag ik een kado maken, en heb daarvoor veel briefjes van 5 euro nodig.

Nu schijnen er automaten te zijn waar je biljetkeuze hebt en dan 5 euro kan kiezen, maar die heb ik nog niet gezien :think:

Iemand een idee bij welke bank dat wel kan in de regio Weert/Roermond?

ik zit bij de ABN maar die geeft geen 5 euro briefjes volgens mij kan je niet naar binnen gaan bij je bank en aan de balie geld opnemen? :think:

rabo bank doet dat toch?

Heb ik over gebeld…en dan moet ik 2,50 euro kosten betalen :think:

@Mandala wrote:

Heb ik over gebeld…en dan moet ik 2,50 euro kosten betalen :think:

wat belachelijk zeg! :thumbdown:

@mama20 wrote:

rabo bank doet dat toch?

Straks geweest, maar ik heb een ABN AMRO pas en kan als kleinste de 10 euro kiezen…

is volgens mij toch voor mensen die bij die bank zelf zitten?

wel balen dan he succes

Rabobank.

Kan je biljetkeuze aangeven. Desnoods pin je een paar keer achter elkaar 10 euro en kies je voor briefjes van 5.

(Ik weet namelijk niet zeker of je ook een groter bedrag kan doen en dan kan kiezen voor bijv. 10 vijfjes)

Maar bij de Rabopin kan het dus gewoon (als je Raboklant bent wellicht?)

Ga vriendje maar op pad sturen vanmiddag dan…hij is wel Rabo-klant en hem lukt het misschien wel.

Vraag in winkels ook of ze mij in 5-jes terug willen geven, maar wow daar doen ze soms ook moeilijk over zeg!

En anders een wisselgeld automaat? Die gebruiken winkels toch ook voor muntgeld rollen en kleine biljetten?

zijn in supermarkten vooral erg zuinig op vijfjes want die zijn zo op en dat is lastig hoor zonder 5 euro briefjes~!!!

proberen veel 10 tjes en dan steeds kleine dingen kopen dat je weer een 5 je krijgt

succes!!!

ik ben bij de rabobank, ik kan geen briefjes van 5 euro pinnen!

Het is maar net wat er in de automaat zit. Bij de Rabobank zitten er wel eens briefjes van 5 in, maar niet altijd. Het is dus ook een kwestie van geluk. En dan nog krijg je ze er alleen uit als je gaat via bedrag- en biljetkeuze. Want als de automaat de kans krijgt spuugt hij zo groot mogelijk.

probeer het gewoon bij winkels benzinestations en cafetaria misschien taxi houder

Rabobank

Rabobank heeft de keuze uit 5 euro

hier kan je eigenlijk nooit 5 euro pinnen bij de rabobank!

hier kan je ook gen 5 euro pinnen bij rabo hoor, ik ben ook klant

Ik zit ook bij de Rabo en heb nog nooit gezien dat je 5 euro kan pinnen.

10 euro is het kleinste dat pinbaar is zover ik weet.

Maar het zou wel makkelijk zijn, is mis het soms ook.

Als ik dan geld wil geven voor een verjaardag geef ik meestal 15 of 20 euro. Dan kom ik net een briefje van 5 tekort en omdat je ze dus niet kan pinnen (desnoods meerdere tegelijk, ook geen probleem) eindigt het vaak met omgekeerde spaarpotten van de kinderen en dat ik daar moet wisselen…

hier ook gewoon 5 euro biljetten in de Rabo automaat, ook zonder klant te zijn van de Rabo bank. Je moet echter wel kiezen voor bedrag/biljet keuze want anders krijg je het niet.