Ik vergeet mezelf nooit… en koop ook altijd wat voor mezelf… misschien nog eerder voor mezelf dan voor de kids… ze hebben zelf ook zoveel… ik koop graag boeken… en kleren… of ga lekker zonnebank kuurtje houden… een lekkere lotion of een mooie sjaal… :inlove:
Ik ook niet Ik koop wel veel (vaker iets) voor de meiden omdat dat nu eenmaal veel makkelijker en leuker is om te doen, maar ik vind leuke kleren voor mezelf net zo belangrijk. Wat ik wel lastig vind is om het van de gezamelijke rekening te doen, nu mijn man kostwinner is. Maar ik heb nog altijd mijn eigen rekening waar een klein bedragje per maand op binnen komt en dat is “mijn” geld voor de kapper, kleren…ik had het tijdens mijn zwangerschap een tijdje opgespaard maar dat is nu al gehalveerd in een middagje :drool:
Als je 50 euro hebt is er dan echt geen leuk jurkje te vinden wat je hebben wilt :eh: ?
Of een pandora/troll beads armband, en dan voor twee tientjes een nieuwe bedel :thumbup:
Ik koop ook altijd goedkopere kleding voor mezelf, maar een maand of 3 geleden zag ik in een boetiekje een hele dure maar hele leuke zomerjurk hangen met leuke zomerse kleuren, hij kostte wel 100 € :shock:
Telkens weer liep ik maar langs de etalage om naar die mooie maar veelstedure jurk te kijken.
En toen was de jurk ineens uit de etalage… Toen ik van mijn 1 dagje in de week werken mijn centen binnen had, ben ik naar binnen gegaan en heb die (voor mij) peperdure jurk gekocht. :inlove:
Bij Hans textiel een kuitlegging van pantystof ( ofzoiets) gekocht in dezelfde kleur en bij de Wibra een gewone langere legging en een hemdje in diezelfde kleur erbij gekocht.
Ben nu nog op zoek naar een leuke ketting/armband in die kleur.
Dus gewoon een leuk kledingstuk kopen en er allerlei accesoires erbij kopen kan ook nog. Is nog leuk ook, dan ben je toch gericht aan het shoppen en toch voor jezelf.
nou kom eens scrappen bij me, dan heb je er zo (een dure) hobby bij :mrgreen: :lol:
Ja, vertel mij wat :roll:
Ik heb genoeg materiaal om een winkel te starten. En vergeet niet dat je niet alleen genoeg aan papier hebt, maar daar hoort natuurlijk ook een goede DSLR bij en zo heb ik dus vorige week ook nog een telezoomlens gekocht ala 550 euro :oops:
Ik moet alleen nog een winkel zien te vinden waar ik tijd kan kopen :mrgreen:
Ik vergeet mezelf nooit… en koop ook altijd wat voor mezelf… misschien nog eerder voor mezelf dan voor de kids… ze hebben zelf ook zoveel… ik koop graag boeken… en kleren… of ga lekker zonnebank kuurtje houden… een lekkere lotion of een mooie sjaal… :inlove:
Ik kan het ook goed aan mezelf uitgeven.
Mooie winterjas, mooie leren tas, mooie schoenen/laarzen :thumbup:
Maar ook boeken, parfum, of andere kleine dingen :mrgreen:
Ik heb net de koffer ingepakt voor de vakantie. En ja hoor… veeeeeel kleding voor de kids, voor mijn man maar voor mij… :wall: :wall: Veel minder :evil:
Dus na de vakantie ga ik echt voor mezelf wat meer kopen.
Ik kan het ook niet hoor. Geld uitgeven voor mezelf. Dat komt den ik ook omdat ik een gruwelijke hekel heb aan winkelen. Een vriendin dacht gezellig met mij te gaan stadten toen ik vorig jaar hoognodig t-shirts nodig had. Ik ben V&D ingelopen, heb een shirt gepast, dat in bijna alle kleuren in mijn maat gepakt en nog een blousse gepast, die ook in de drie kleuren die ze verkochten gepakt en binnen tien minuten zat ik weer op de fiets. Acht shirts en blousjes rijker. Daar kan ik weer vijf jaar mee vooruit.
Ik vrees echt dat mijn zus het winkelgen voor twee meegekregen heeft. Die kan elke dag wel winkelen. Dat is wel te zien ook want haar dochters van 1.5 jaar hebben elk vier zomerjassen. Dat heb ik niet eens.