gel gebruiken??

Hey meiden…



Misschien een stomme vraag, maar heb werkelijk geen flauw idee.

Vanaf wanneer mag je eigenlijk gel gaan gebruiken voor de haren van je kindje??? :think: …zijn daar ook regels voor?

Je hebt van zwitsal ook haargel voor baby’s. Die kun je altijd gebruiken. Al is hij niet erg sterk. Maar de gel die wij gebruiken drogen de haartjes erg uit denk ik en hij wordt ook zo hard.

geen idee :think:



Ik heb van die zwitsal gel…maar die doet eigenlijk niks behalve lekker ruiken :mrgreen:

Thije kreeg met 6 maand Gel in zijn haar.

Freezing gel extreme nr 5 van de taft.

Het haar wordt keihard. Je handen moet je meteen wassen,want anders zit je haast vast geplakt.

Maar het werkt als een tierelier.

En hij heeft nog steeds haar en groeit als een gek. Gaat zeker om de 6 weken naar de kapper.

Dus lijkt me niet zo schadelijk.

hmmm Odin krijgt al zo’n lang haar bovenop en t lijkt me zo stoer om die haren rechtop te krijgen, maar een harde gel lijkt me nu nog niks…ik wil niet zijn koppie moeten schrobben…ik gebruik nu wel eens baby haarlotion mahja dat blijft niet lang staan hihi.

Beetje kokoswax doet precies hetzelfde als je kindje nog van dat dunnen babyhaar heeft. Hier werkt het iig :thumbup:

Gel is toch gewoon op waterbasis? Zelfs (of juist?)de allergoedkoopste zit weinig anders in dan water volgens mij. Mij lijkt dus niet dat het kwaad kan, ook niet voor de hoofdhuid.

He Natas: Milan heeft ook de babygel van zwitsal.

Gaat goed hoor, haartjes blijven zacht en gaan niet vies plakken maar toch blijven de stekels redelijk staan :thumbup:

waar is de babygel van Zwitsal tekoop?

Had al gekeken bij de Etos, maar daar hadden ze het niet.

Hier ook zwitsal babygel! Wordt niet hard, is er heel snel weer uit, maar ruikt erg lekker :inlove: Ik heb het op een beurs gekocht.

Eline heeft wat langer haar bovenop, en dat zit soms recht overeind, om haar dan geen jongen te laten lijken doe ik er wat zwitsal babygel in, gaat super hoor. Beetje water en het is eruit

ik heb m ook gehaald en t gaat idd prima met die switzal gel.

Hij heeft nu steeds een kuifje hahaha :inlove: