Zojuist las ik op MSN.com een berichtje over een tweeling waarvan 1 baby blank is en de andere donker. Het hele berichtje is (in het engels) te lezen op: http://bodyodd.msnbc.msn.com/archive/2008/07/17/1205061.aspx?GT1=43001
Je hebt het artikel ook in het nederlands :-*
In een ziekenhuis in de Duitse hoofdstad Berlijn is woensdag een zeldzame tweeling geboren: een baby is blank en de andere zwart.
De moeder van de broertjes Leo en Ryan komt uit het West-Afrikaanse Ghana en hun vader uit de Duitse stad Potsdam.
“Het komt zelden voor dat een tweeling verschillende huidskleuren vertoont”, zegt dokter Birgit Weber van het ziekenhuis in Lichtenberg. “Bij ons is dit de eerste keer”.
De kinderen werden geboren op 11 juli en hebben zonder twijfel dezelfde vader.
De trotse ouders Florence Addo-Gerth en Stephan Gerth poseren met hun uitonderlijke tweeling, Ryan en Leo.
NOuwwwwwwwwwwwwwww
volgens mij is het “blanke” kindje wel lichter dan het donkere kindje… maar volgens mij is het een mooi “mocca-mensje” en niet helemaal blank.
Maar ja… ze zien er sowieso prachtig uit…
@preggie wrote:
NOuwwwwwwwwwwwwwww
volgens mij is het “blanke” kindje wel lichter dan het donkere kindje… maar volgens mij is het een mooi “mocca-mensje” en niet helemaal blank.
Maar ja… ze zien er sowieso prachtig uit…
Vind ik ook, helemaal blank kun je hem niet noemen.
kan ook zijn dat hij later nog donkerder wordt.
Overigens heb ik afgelopen zondag ook een tweeling gezien waarvan de ene blank was en de andere donker. Wel bijzonder om te zien!
Ik ken2 broers… De een is hoogblond en erg blank… Zijn broer heeft echt het Indonesische van zijn moeder… (zou je niet eens van verwachten dat het beide halfbloedjes zijn…)