gekleurde doeken gezocht.

Ik ben opzoek naar leuke gekleurde hydrofiel doeken en flanelle doeken (nee geen nijntje of draakje prints :wink: ).

Maar ik kan ze gewoon nergens vinden of ligt dat aan mij?? :think:

Ik heb bij de Hema gekeken maar die hebben alleen wit en bij de V&D kwam ik niet verder dan drie stuks in de kleur lime.



Ik zit al te snuffelen op het internet maar ook daar kom ik niet heel veel verder of ze zijn mega duur b.v 9.95 voor 3 stuks en dan ook nog eens €6,- verzendkosten er bij dat vindt ik een beetje te gek :oops:



WIE o WIE weet bij welke winkel ik moet wezen??

ik heb van de hema groen, blauw en witte met sterretjes ofzo erop…

heb je die onlangs nog gekocht?? Want ik heb inmiddels heel wat Hema filialen gehad en ook in de Hema webshop gekeken maar ze hebben helemaal niets behalve de witte dan :frowning:

EEn vriendin had inderdaad begin vorig jaar ook hele leuke gekleurde bij de Hema gekocht, maar ik kan nu echt niets vinden daar :wall:

ik heb ze zelf geverfd :thumbup: :thumbup: :thumbup: in het knalroze lukte prima

Hey daar heb ik nog niet aangedacht :slight_smile:

Hoe heb je dat gedaan?? En blijven ze dan ook echt kleur “echt” naar een aantal maal wassen??

ik zie ze idd niet meer in hun shop staan, en ik heb mijne 2,5 jaar geleden gekocht…

ben bang dat ze dan idd uit het assortiment zijn

bij onze hema niet hoor! Daar hebben ze de bauwe en roze mix nog volop! Als je er dus om vraagt bij je hema filiaal kunnen ze ze misschien vanuit een ander filiaal voor je halen. En anders wil ik ze wel voor je kopen en naar je toesturen? Komen er alleen wel verzendkosten bij natuurlijk. Ze zitten in een verpakking van drie waar 1 witte en 2 gekleurde inzitten…

Ik zie trouwens nog wel op de hema site staan hoor!

heb vorige week nog hydrofiel luiers zien liggen bij hema, in rood, oranje en wit, maar verder heb ik er niet op gelet.

Heb ze hier bij de hEma idd ook nog gezien.

en geverfd zijn ze ook leuk en blijft wel aardig goed. Heeft vriendin gedaan.

ikea:









€ 2,99 voor een setje van 3, zoals afgebeeld op de foto. Ik heb de rood/oranje variant.



babydump:

kijk maar eens bij tapje verzorging. €9.99 voor 6 in allerlei uni kleurtjes.



Hema had ze hier ook nog… ik heb ze ook, blauw met oranje



Ik heb bij alle 3 de zaken gekocht. babydump en ikea waren een maand of 1,5 geleden.

verven blijft prima hoor :thumbup: ze zijn dagelijks nog in gebruik en dus al ontelbare keren gewassen en nog steeds roze :thumbup:

Zag vandaag in de folder van de wibra, babyspullen in de aanbieding. Volgens mij zaten er ook hydrofiele doeken tussen.



Groeten

Isle

Wij ook bij de Hema gekocht in de kleuren: rood, blauw, oranje, lime. Er zaten ook met sterretjes enzo bij hoor, maar die legde ik op de commode.

gekleurde hydrofiele luiers zijn op dit moment in de aanbieding bij de Wibra.



3 voor 2,99 als ik me niet vergis

:shock: waar wonen jullie toch allemaal??

hier in de buurt hebben we 5 Hema filialen en bij alle 5 verkopen ze of alleen wit of die doeken met die stipjes/dino achtige figuren er op maar geen lime / aqua/orange/rood ik heb het zelfs na gevraagd :frowning:



Babydump heb ik hier ook gekeken maar ook alleen wit, had nog niet in hun webshop gekeken :wall:



Prenatal wit, Nijntje of draakje…



Ik heb vandaag wel bij de V&D auqa en lime hydrofiel washandjes gevonden dus meteen een zooi mee genomen :wink:



Meiden wel allemaal onwijs bedankt voor het meedenken / kijken, ik ga mijn vere familie eens inschakelen of zij hun Hema filialen eens goed willen bekijken want zo te horen moeten ze er dus wel degelijk zijn :think:

mischien ben ik dan weer een spelbreker,maar ik vraag me af waarom die doeken speciaal een mooi kleurtje moeten hebben? :think: ik bedoel je droogt je kindje af en gooit ze weer in de was :slight_smile:

dit is geen aanval hoor…vroeg het me gewoon af.

@merel33 wrote:

mischien ben ik dan weer een spelbreker,maar ik vraag me af waarom die doeken speciaal een mooi kleurtje moeten hebben? :think: ik bedoel je droogt je kindje af en gooit ze weer in de was :slight_smile:

dit is geen aanval hoor…vroeg het me gewoon af.






het staat zoveelleuker in de badkamer-babykamer :mrgreen:

Zoals ik al zei: Wibra, hier een plaatje van de folder van deze week!





Ik heb gekocht bij IKEA Breda, en Babydump Eindhoven. Dat was 2 maanden geleden (ikea, en de babydump was zelfs nog eind februari).



De hema heb ik diverse filialen gezien in en om Tilburg.



Misschien kan je er iets mee… Succes (ik wil je niet lekker maken, maar ik heb met mijn kinderkamer aangekleed met die gekleurde doeken, en het staat wel gezelliger dan het witte)