gekke vraag...

…beetje gekke vraag, maar toen ik Svens luier net afdeed had hij een stijf piemeltje. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Hij is nog zo klein… :think:

jha hoor, heel normaal :wink:

meestal worden ze stijf als ze moeten plassen (heb nog 2 jongens in de luiers, en zie ze hier regelmatig)

Ze worden ermee geboren!

Dus te klein zijn ze er nooit voor :lol:

Renzo had het graag als ik zijn luier af deed…de frisse lucht of de ruimte ofzo vond hij dan erg prettig :mrgreen:

Vond het altijd lastiger als hij niet terug ging als ik weer een schone luier om wilde doen :lol:

Nu heeft hij er idd nog steeds last van als hij moet plassen vooral 's morgens…en als hij er zelf weer eens mee zit te spelen :roll:

Altijd met tv kijken enzo die hand in zijn broek :eh:

Whoehahahahahhah Sas… lach me kapot om jouw ervaringen altijd… hahahah… :thumbup:

maar ook hier al een stijf piemeltje gehad… denk ik… :think:

en ook stijve balletjes…

in het ziekenhuis dacht ik: dit moet ik eens even van dichtbij bekijken… en ik raakte zijn balletjes aan, ze werden helemaal strak en rimpelig… :shock: :shock: :shock:

de zuster in het ziekenhuis zei dat het normaal was… :mrgreen:

Ja hoor, hier ook stijve piemels…Alhoewel :think: van Micah heb ik er nog geen meegemaakt, maar Mateo heeft het regelmatig…

Hij vind het altijd lekker als ik erop blaas…

Helaas moet ik wel altijd wachten tot hij weer slap is, anders krijg ik de luier niet om…ik duw wel eens maar goed dat helpt niet, dan ligt Mateo in een deuk… :lol: :lol:

Zelfde als Sas dus :mrgreen:

ik ken het dus niet en silly is al 5,5!

hij is blijkbaar nieet zo gevoelig :mrgreen:

Thijmen had zijn eerste stijve piemeltje toen hij 4 dagen oud was. Randy was trots (joepie hij doet het :roll: :lol: )

verwonderlijk zaten we ernaar te kijken en toen plaste Thijmen ons in ons gezicht :mrgreen:

@joseetje wrote:

Thijmen had zijn eerste stijve piemeltje toen hij 4 dagen oud was. Randy was trots (joepie hij doet het :roll: :lol: )

verwonderlijk zaten we ernaar te kijken en toen plaste Thijmen ons in ons gezicht :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zal je leren, dacht ie zeker… mijn piemeltje zo te zitten bekijken… :snooty:

ge-wel-dig jullie reacties. Moet er enorm om lachen. Ik riep mijn vriend al (door de babyfoon heen, handig die dingen) en we stonden er verwonderd bij :shock: Maar hebben er ook al wel weer om gelachen. Geinig :lol:

Hier ook met regelmaat stijve piemeltjes, toen Sem dezelfde leeftijd had, en nu nog steeds :wink:

@Marlous wrote:

Helaas moet ik wel altijd wachten tot hij weer slap is, anders krijg ik de luier niet om…ik duw wel eens maar goed dat helpt niet, dan ligt Mateo in een deuk… :lol: :lol:

Zelfde als Sas dus :mrgreen:

hier ook dat luier om doen probleem, in de handigheid die je er van krijgt, buig ik hem voorzichtig (want hij zal vast gevoelig zijn) naar beneden met 1 vinger en wip ik de luier er om heen zo zit ie weer recht naar beneden, en heeft hij er geen last van

hij zecht gelukkig wel als het niet goed zit…mama zit nie goed zegt ie dan :inlove: :inlove:

Hihi, heeel herkenbaar. Ik weet dat ik de eerste keer bij Noud ook heel verbaasd was :shock: . Nu hij 3 is, is hij ook weer heel erg bezig met zijn geslacht en kan soms ineens in de winkel zeggen: mama, mijn piemeltje is nu weer stijf hoe kan dat??? :oops: Om vervolgens heel hard te roepen; "nu is hij weer zacht hoor! :smiley: . Mannen en geslachtsdelen :eh: :eh:

groetjes Maartje

hier ook stijf piemeltje en dan meestal als hij moet plassen.

De eerste paar weken heeft hij ons (en zichzelf) regelmatig ondergeplast.

nu ben ik er wat handiger in en overkomt het me niet meer zo snel.

Hij vind het altijd lekker als ik erop blaas...

ehm.. hoe bedoel je dit??? je gaat toch niet voor het lekkerre blazen o de piemel van je zoon lijkt mij?

@anjelique! wrote:

ehm… hoe bedoel je dit??? je gaat toch niet voor het lekkerre blazen o de piemel van je zoon lijkt mij?

Als ik Marlous een beetje ken ondertussen denk ik dat wel…

Maar vast niet met het idee dat jij hebt achter dit zinnetje…

En dit is geen discussiestuk…om het even voor te zijn 8)

@faizaa wrote:

@joseetje wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zal je leren, dacht ie zeker… mijn piemeltje zo te zitten bekijken… :snooty:

:lol: heeft dan lang geduurd dat we ervan geleerd hebben, het is niet bij die ene keer gebleven :doh: :mrgreen:

Hahaha… schaam jullie… dat doen wij hier namelijk niet hoor, zijn plasser bekijken… :naughty: :mrgreen:

:liar: :liar: :liar:

:lol:

Wat dacht je dan van die vezeltjes eraf proberen te krijgen na het poepen?? Dan gaat ie ook af en toe omhoog hoor :mrgreen: Gerben staat soms wel eens er aan te trekken terwijl hij zijn broek gewoon aan heeft, doet hij dat achter elkaar, dan laat ik m plassen… :wink:

Ik deed wel eens een spelletje; he, een plasser! Die is van mij, en m dan proberen te pakken of blazen ja (toen ze nog op het aankleedkussen lagen), draaien ze zich gierend om en zeggen; neehee, die is van mijhij! Lachen gieren brullen hier hoor! :mrgreen: Of als ze in hun blote billen rond lopen; he, blote billetjes!!! Jammie… Moet je ze zien rennen met hun handjes erop, haha!

@anjelique! wrote:

ehm… hoe bedoel je dit??? je gaat toch niet voor het lekkerre blazen o de piemel van je zoon lijkt mij?

Beetje vreemde reactie dit Anjelique!, waar is het nou voor nodig om hier iets ranzigs van te maken?

Leg nu eens uit wat hier mee is? Is het meteen sex als je als moeder op de piemel van je baby blaast? Billetjes bijten/kussen zeker ook?