Gekantelde baarmoeder geen hartactie

3 weken geleden kreeg ik een echo waarbij alles in orde was kindje was toen 6 weken en 6 dagen, zelf kreeg ik het hartje niet te zien maar volgens de verloskundige was die er wel en was alles perfect, afgelopen dinsdag had ik weer een afspraak en zat mijn baarmoeder gekanteld de verloskundige was zelf enige tijd bezig met mijn baarmoeder / kindje te vinden na 10 minuten zei ze mij dat het kindje niet gegroeid was en ze ook geen hartactie kon vinden waardoor ze zei dat ik moet wachten op een miskraam, zelf heb ik nog steeds geen last van buikklachten of bloedverlies en voel ik me kern gezond, weet iemand toevallig of dit normaal is of dat de verloskunde misschien te snel gereageerd heeft ? (Momenteel heb ik ook geen enkele hoop meer… maar vind ik alles bij elkaar gewoon heel vreemd) aankomende dinsdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog om de miskraam te bespreken …

Jemig wat heftig Denise! En wat duurt het lang nog tot dinsdag voordat je langs kunt komen bij de gyn! Ik kan er helaas weinig zinnigs over zeggen maar hoop dat de vk ongelijk had. Heel veel sterkte met de spannende dagen!!

heel interessant. Ja