Gek van het geklets!

ik vond het altijd wel gezellig dat geklets, en had zoiets van, ze is er nu nog de hele dag, gezellig bij mama, straks gaat ze de hele dag naar school en dan mis je haar en het gezellige :inlove:



Zowel Daphne en Myrna speelden ook altijd wel lekker op zichzelf, vermaakten zich altijd wel, of ik zette ze aan tafel om te schilderen of te knippen of te plakken, of met de klei oid…dan waren ze daar ook wel lekker mee bezig :thumbup:

Ik vind het dus ook geen probleem. Heerlijk dat hoge kletsstemmetje de hele dag en die verhalen, liedjes en vragen. Ik geniet er juist van. Nog een jaar of tien en dan vertellen ze moeders niks meer.



Maar goed, ik klets zelf ook graag.

ik heb dus een kind dat helemaal niet zo’n kletsert is, meer een binnenvetter.

hij kletst wel, maar meer als het hem uit komt, of tegen zijn speelgoed.

ik zou er dus wel wat van over willen nemen, als dat zou kunnen :mrgreen:

Hier ook een mannetje dat de hele dag praat. Hij heeft het van mij zeggen ze … :oops:



Maar inderdaad zou ik ook wel eens willen dat hij even wat minder praat.

@Mutti wrote:

Ik vind het dus ook geen probleem. Heerlijk dat hoge kletsstemmetje de hele dag en die verhalen, liedjes en vragen. Ik geniet er juist van. Nog een jaar of tien en dan vertellen ze moeders niks meer.




Dat is helemaal waar!

Ik vind het wel heerlijk dat mijn kinderen zo lekker spontaan en zichzelf kunnen zijn. Ik zie andere mensen er ook van genieten zelfs (ik woon een een buurt met veel oudjes ;) )

Gisteren was Eva zo stil dat het gewoon opviel en wij dachten dat ze niet lekker was.Het past ook gewoon niet bij haar. Ze lag maar wat op de bank of zat stilletjes aan tafel te kleuren. Heb haar wel 100 keer gevraagd en geknuffeld of ze buikpijn ofzo had :oops
: