wat een verhalen allemaal.
zowel mooi maar ook een beetje griezellig vind ik altijd.
denk dat mijn dochtertje nu 17 maanden ook iets heeft gezien in haar kamertje.
gister werd ze helemaal over de rooie wakker. ze was echt ontroostbaar. ze wees elke keer boven haar commode richting het plafond. en riep die die die.
meestal kijkt ze mij wel aan maar dit keer niet en ze bleef maar naar die plek staren. uit eindelijk is ze wel weer gaan slapen.
maar vandaag weer super moeilijk met het naar bed brengen. en keek ze weer naar die plek.
kon ze me maar vertellen wat er nou aan de hand was of wat ze gezien heeft.
Jayden springt ook wel ineens op, als ik hem verschoon op zijn commode.
Jayden: Daar! daar staat ie!!
ik: wie dan?
Jayden : Opa! Opa Henk!
:inlove:
ik denk ook wel dat Jayden wat meer ziet dan ik zie…
Wat mooi zeg!
Vooral dat jongen kindjes meer kunnen zien dan wij. Ben erg benieuwd of dat ook bij Katie het geval is met tante of oma!
lily: 5 weken? Hoe kon je het zien/merken? Eigelijk let ik er niet op met wat/waar katie doet/ernaar kijkt in haar slaapkamer! Vind het doodeng :eh:
Maar zolang men de geesten geen kwaad doen, doen zij ook geen vlieg kwaad naar ons toe! Je moet er maar in geloven!
Wow wat een mooie verhalen allemaal!
Heel bijzonder zeg…
Een client (verstandelijk gehandicapt) waar ik mee gewerkt hebt wist mij te vertellen dat ik een baby in de buik had, terwijl ik dit zelf nog niet wist. Ook zei hij… “jongen he?” En direct erna… “moet in het ziekenhuis liggen” “ziek”! En alles is uitgekomen! Tot aan het in het ziekenhuis komen te liggen van Lars aan toe…
Wonderlijk!!