Geesten in huis.

klopt, vrouwtje in mijn omgeving is idd medium. Per ongeluk ingerold en zo heerlijk nuchter hoe ze verteld hoe het bij haar is begonnen en dat ze ook niet wist hoe ze er mee om moest gaan.



Zij verteld ook idd dat je moet ‘vragen’ om weg te gaan, of iets niet meer te doen.



Ik ben sinds kort gescheiden en woon nu op een flatje met de kids. Alleen mijn zoontje heeft mijn vader nog gekend, 1.5, mijn dochter niet. Maar die had dus laatst dat ze s ochtends uit bed kwam en vertelde (ze is 3.5) 'een man met een snor ging mij een kusje geven…ik wilde dat niet).



Ze heeft echt een tijdje gehad dat ze bang was om te slapen. Maar ik heb haar níet in mijn kamer gelegd, juist om haar in haar eigen kamer te laten en te laten zien dat ze niet bang hoeft te zijn.



Ik vond het best gek, want wij hebben het nooit over mannen met snorren. Ja, opa had wel een snor… maar volgens mij dat woord nooit tegen haar gezegd. Ik dacht nog, hee, leuk, papa komt even langs (gebeurde nog wel eea in huis, niet vaak… )

maar omdat zij het eng vond (zij zag hem als klein en licht…) hebben we samen gezegd, dat ‘de meneer’ niet meer moest langskomen omdat ze het een beetje eng vond.



En ik kan niet anders zeggen, of het is een hersenspinsel geweest of een droom, maar ze slaapt sindsdien ook echt rustiger, komt ook niet meer uit haar bed (zodra ik mijn hielen had gelicht)…



en nu heef tmijn zoontje van 6 weer dat hij bang is, want er komen spoken langs uit spokenland… oh leuk zeg ik, die komen op vakantie… LOL

maar goed… je kunt er deels in meegaan, maar ik denk dat je vanzelf wel merkt of het echt iets verzonnen is of niet…

hoi meissie,

ik plaats even een link naar een ander topic.

Wij hebben hier met onze jongste ook “last” mee.



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=95391&highlight=



kus Moon

Ik heb weleens contact met mijn overleden oma en het overleden kindje van mijn beste vriendin, ik vind dat heel fijn. Maar heel soms is er iemand anders die niet zo goed voelt.

Ik vraag dan vriendelijk of die persoon weg wil gaan. 9 van de 10 keer lukt dat. Als het niet lukt steek ik meestal een wierookje aan want dat schijnt te verdrijven. Niet vergeten om daarna wel de ruimte te luchten.

Ik ben er verder niet echt bang voor maar het kan me wel onrustig maken en omdat mijn vriend er totaal niet van houdt (en de onrust in mijn herkend) is de wierook dan erg welkom :smiley: Meestal is het daarna weer een tijdje rustig en heb ik alleen contact met mijn oma en het zoontje van mijn vriendin.

Ik lees net pas deze vraag en ook ik heb hier inmiddels al heel wat ervaring mee. Mijn lieve schat (is nu 5) ziet nog steeds mensen.

Of je er nu wel of niet in wil gaan, dit is vrij neutraal en help vaak:



Zorg dat er ergens licht brandt;

Wit is in ieder geval een “kleur” waar negatieve entiteiten niet van houden (bijv. kussenslopen die kleur);

Bergkristal (hoeft niet veel te zijn) op zijn kamertje leggen;

(sterker nog; het helpt iedereen die last heeft van nare dromen enz.)

En tot slot…zeg tegen je zoontje dat als hij ze niet wil zien, hij ze lekker weg mag sturen. Ik zeg zelf altijd dat hij ze maar naar papa en mama moet sturen ;). Ik moet het nog wel regelmatig tegen hem zeggen maar het gaat echt nu stukken beter.

Hopelijk werkt het ook voor jouw kindje.



Ben je bang dat je huis negatieve energie bevat, schakel dan een medium in dat je huis kan zuiveren (epc is een betrouwbare organisatie die diverse mediums kennen die je kunnen helpen).



Veel succes!