Hoi allemaal,
Is er kans op zwangerschap ook al heb je nergens last van? Ik zit nu 10 dagen voor NOD.
Groetjes Sanna.
Hoi,
Ik denk dat het te vroeg om daar antwoord op te geven.
Als je een superregelmatige cyclus hebt, dan ben je pas een paar dagen uit je vruchtbare dagen. En je weet zelf of je geklust hebt in die vruchtbare periode. Als je al zwanger zou zijn, dan zou het redelijk snel zijn als je nu al symptomen zou hebben.
Wacht maar “rustig” af tot je NOD en ga dan pas testen. Anders ga je jezelf “gek” maken en dan zul je juist zien dat je NOD een paar dagen later komt. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je NOD de eerste 10 maanden helemaal niet meer komt.
er is altijd kans, maar je moet je niet te hard fixeren want dan zal het niets worden en gaat je lichaam verkeerde impulsen geven en eventueel zelfs de NOD uitstellen en geloof me dat is niet fijn om jezelf zo voor de gek te houden.
Als je 10 dagen voor je NOD zit is het nog te vroeg omdat te kunnen zeggen. Nog ff wachten dus. Succes :thumbup:
Groetjes Ellen
Hoi hoi,
Weten jullie wat het is, normaal rond deze periode had ik allang al last van allerlei kwaaltjes zoals, gevoelige borsten, buikkrampjes, misselijk. En nu voel ik eigenlijk niks. En dat viel me zo op.
Ik heb ook altijd een regelmatige cyclus van 25-26 dagen.
De periode van eisprong tot aan NOD heb ik zeg maar altijd wel kwaaltjes en nu dus niks noppes.
Tja afwachten dan maar.
Groetjes.
Ja, lastig. Het kan geen kwaaltjes en toch zwanger. Zelf had ik de eerste drie maanden na het stoppen allerlei kwaaltjes die op zwangerschap konden duiden en toen ik helemaal nergens last van had was ik zwanger…
Hoi Edith,
Dat heb ik dus ook…
Ik ben benieuwd, nog een weekje…
Groetjes.
@sanna wrote:
Hoi Edith,
Dat heb ik dus ook…
Ik ben benieuwd, nog een weekje…
Groetjes.
Spannend hoor, ik duim voor je!