Hoi,
Zoals de titel al zegt: Marente lust geen yoghurt. Heb eerst volle yoghurt geprobeerd en toen milde yoghurt met diksap erdoor, maar ze vind het vies. Ze gaat er zelfs van huilen. Danoontje start gaat er wel in, maar vanaf wanneer mogen ze de gewone danoontje? En wat kan ik nog meer geven i.p.v. yoghurt?
Groetjes,
Krista
Kwark. Is zachter van smaak in vergelijking met yogurt…
mischa lust ook geen yoghurt. Hij is helemaal gek op vla
Okee ga eens proberen of ze kwark wel lust.
En wat mag nog meer? Mogen ze al vla met deze leeftijd? Brent vond yoghurt heerlijk, dus daar had ik dit probleem niet mee.
Biogarde is ook al wat zachter dan yoghurt. Misschien is kwark inderdaad nog minder zuur, weet ik eigenlijk niet. :think: In gewone danoontje zit tegenwoordig geen kristalsuiker meer maar suikers uit de vrucht zelf, volgens mij is het allebei even slecht… Ik ben zelf geen voorstander van zoete dingen geven. Verder denk ik dat je gewone danoontje met dezelfde leeftijd kan geven als dat je ze gewone yoghurt geeft.
volgens mij is danoontje gewoon vanaf 6 maanden… alleen ervoor heb je de danoontje start…Je kunt idd ook eens kwark proberen. danoontje is eigenlijk net als een beetje kwark een beetje yoghurt en wat diksap… zo maakte ik voor Tessa zelf een soort danoontje, maar net iets gezonder naar mijn idee omdat in diksap minder suikers zitten dan in een danoontje zelf…en dat gign er wel in hoor…
Nu eet ze wel yoghurt met diksap eerst ook nooit… vla at ze wel dus kreeg ze soms ook een beetje vla…
Yoghurt is niet verplicht, dus ik zou niets geven. Vla ed. is suiker aan toegevoegd en daar ben ik geen voorstander van. Dus hier was het yoghurt, yoghurt met diksap of niets.
Vanaaf heb ik yoghurt met gepureerde banaan gegeven en ze vond het lekker!
Heb ook kinderkwark gekocht…dus ga ik van de week proberen.
Bedankt voor de tips :thumbup:
je hoeft helemaal geen yoghurt te geven en ook niks dat yoghurt vervangt .
in danoontje en vla zit veel suiker, itt kwark of kinderkwark. Maar dat moet je zelf weten hoe erg je dat vindt.
De vanille yogurt is al-tijd een feest :mrgreen: