Geen woorden voor

http://www.nu.nl/news/1822430/15/rss/Cel_en_tbs_voor_moord_op_dochtertje.html



Verminder toerekeningsvatbaar??



Knetergek zul je bedoelen :shock:

o o o en weer eens in staphorst :silenced: (volgens mij zijn al die mensen die daar van oorsprong vandaan komen een tikkie mesjogge :naughty: )

hoor zoooooveel verhalen van rare toestanden daar … krijg je he als je in de plaats ernaast woont :roll:

Waar gaat dit toch heen :frowning:



Je vermoord je 3 jarige kind en hoeft maar 3 jaar te zitten ? Voor elk jaar 1 ofzo ? En er hingen ook stroppen klaar voor de andere kinderen :frowning: :frowning: :cry:



Afschuwelijk…

absoluuut belachelijk strafrecht in NL stelt niks voor

@jacsansil wrote:

o o o en weer eens in staphorst :silenced: (volgens mij zijn al die mensen die daar van oorsprong vandaan komen een tikkie mesjogge :naughty: )

hoor zoooooveel verhalen van rare toestanden daar … krijg je he als je in de plaats ernaast woont :roll:




en bedankt he :twisted:

Vind het heel erg, maar ook erg dat er zo geoordeeld word…

Mijn schoonmoeder kent veel mensen uit Staphorst en deze vrouw had na haar 2e kindje al een ppd te pakken, maar haar man werkte veel en heeft het nooit door gehad.

Nog een kind erbij en de vrouw is ws in een psychose geraakt. Ja dan ben je idd niet toerekeningsvatbaar.



In een psychose heb je last van hallucinaties, waandenkbeelden, stemmen in je hoofd kan ook zelfs.

Ik houd het er maar op dat deze vrouw zich meer dan ellendig heeft gevoeld gedurende een langere tijd en ze het niet meer aankon.

Ze is de eerste niet en zal de laatste ook niet zijn zolang er mensen zijn die van een ppd zeggen dat het aanstellerij is en dat moederschap geen ziekte is.

Is het ook niet, maar hormonaal gezien kun je wel finaal uit balans gaan.



Heb zelf een ppd gehad en voelde me totaal onwaardig als mama, vond dat mijn kinderen beter af waren zonder mij als moeder… dat is net zo depri en als het was geescaleerd… brrr wil er niet aan denken.



Ik heb alleen maar diep medeleven met dit hele gezin… oordelen laat ik wel aan God over :frowning: