Geen witverlies meer!

Ik heb normaal gesproken ontzettend veel last van witverlies! De hele maand door. Nu heb ik dat sinds 1 week ineens helemaal niet meer. Hoe kan dit? Sinds 2 weken zijn we gestopt met anticonceptie, ik slikte niet de pil. Ik zou toch niet nu al…??? Heeft het daar iets mee te maken? Hopelijk hebben jullie antwoord!

Groetjes, Hanneke

Bij een zwangerschap krijg je er meestal meer last van omdat er zich een slijmprop aan het vormen is.

Na het stoppen van je anticonceptie gaat je lijf even weer ‘uit balans’ om daarna weer een nieuwe balans terug te vinden. Het kan dus alle kanten op… :wink:

Er zijn meerdere vrouwen die gelijk na het stoppen van de AC zwanger zijn geraakt maar er zijn er dus nog meer die er langer op moeten wachten. Succes iig!

Maar wij gebruikten alleen condooms en verder geen andere AC. Mijn lichaam zal dan toch niet hoeven te wennen aan het feit dat we het nu “onveilig” doen??

Ik hou het wel in de gaten. Iig bedankt!!

Hanneke

Oi blont gelezen sorry :oops:

Tja euhm dan zou het gelijk raak kunnen zijn, maar niet te vergeten; Sperma veranderd ook de zuurgraad in je vagina. Sterker nog er zijn veel vrouwen die bv een schimmelinfectie oplopen bij het stoppen (of starten!) met condoomgebruik.

Idd goed in de gaten houden, als je bv merkt dat het anders gaat ruiken, droger is (bij het pijnlijke af), of gaat jeuken even een afspraak maken bij je huisarts. Dus tja een beetje wennen doet je lijf misschien toch wel?

Ok bedankt… ik heb nu verder nog nergens last van, ook geen andere kwaaltjes dus ik zal het even in de gaten blijven houden. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, al zal het wel leuk zijn!

Groetjes, Hanneke

Alhoewel, ik heb de laatste dagen wel veel last van brandend maagzuur!!