Rhodé is een meisje met een mega groot fantasie. Ze speelt ook altijd heerlijk, en kan haar creativiteit daar ook in kwijt…
Nu is het probleem dat ze doordat ze zo in haar spel zit vergeet dat ze een onderbroekje aan heeft, en geen luier. Ookal zeg ik het elk kwartier, staat het potje in haar speelhoek, zit ze er toch regelmatig op…het gaat 9 van de 10 keer mis. Een plasje vind ik nog niet zo erg, maar een (onder)broek vol poep vind ik toch iets minder zo 5 keer op een dag (ze doet dat heel vaak). En het gekke is dat ze ook gewoon door blijft spelen, ze voelt of ervaart helemaal niet dat het vies/lastig is of gewoon niet lekker zit.
Ben ik dus in de keuken bezig, kom ik de kamer in en zit ze daar prinsheerlijk in haar vieze broek te spelen (het liep zelfs de broekspijpen uit :sick: :shifty: )
Over 2 dagen wordt ze drie, ze voelt alles aankomen zegt ze zelf en rent vaak ook naar het potje toe, maar het is dus echt tijdens het spel…
Wat moet ik hier mee? Ik vind het ook zo sneu om haar telkens uit haar spel te halen om naar het potje te gaan, ik ben dan bang dat ze er echt een afkeer van gaat krijgen…
Iemand tips?
Misschien wordt het tijd dat ze het niet op het potje in de speelhoek doet maar dat je het potje verhuisd naar de wc, of een bril verkleiner koopt?
Zeg ook maar wat hoor, heb er 1 volledig zindelijk van de een op andere dag en de ander vind het helemaal niks de wc of pot :? :mrgreen:
Succes, enne anders komt het vanzelf, toch!
wat hier heeft geholpen om de pot juist niet in de speelhoek te zetten, maar op de gang. Meteen daarna geen ongelukjes meer. Heb gemerkt dat als ze een grote boodschap moest doen dat ze dat graag deed zonder dat iemand dat zag en heb de pot weggehaald en haar op de wc laten gaan. Perfect, geen onderbroeken met poep meer. Misschien werkt het bij jou ook.
Succes.
ik heb alissa in het begin er bij betrokken dat als ze het in de broek gedaan had ,dat we dat samen opgingen ruimen , zij een doekje en ik , en dan gezichten trekken van bahhhhhhh kijk , zullen we dta dan strax maar in het potje gaan doen en sinds dien is ze zindelijk overdag en nou ook snachts sinds 2 weken