Geen rust kunnen vinden

Heel vervelend vraagje…zijn er nog meer meiden die hier ook maar niet de rust kunnen vinden, ik ben nu bijna 35 weken zwanger en kan gewoon niet rustig aan doen.



Ik wordt helemaal gek van de nesteldrang het is gewoon niet normaal ik gun mezelf echt geen minuutje rust terwijl ik dat eigenlijk wel moet ivm veel weeen en een te klein kindje in mijn buik…Heb een zoontje hier rondlopen van drie jaar en als die eventjes slaapt smiddags dan lig ik 5 minuten op de bank en dan sta ik al weer op om van alles te poetsen en te wassen etc… wordt er helemaal gek van…



Slaap ook heel slecht snachts. zon 3 uutjes per nacht en toch gun ik mezelf die rust niet…Of dat dat nu komt dat ik bang ben dat hij nu snel komt …



Het lijkt alleen steeds erger te worden die nesteldrang…Voor meer mensen herkenbaar??

Heb het nu zelfs een heel stuk drukker voor mijn gevoel als toen ik niet zwanger was dat is toch niet normaal :?

i kzou tochmaar is proberen om wat rustiger aan te doen meid

straks als de beeb er is kan je niet meer rustig aan doen en heb je die tijd niet meer voor je zelf dus neem het er nu nog effe van en geeeeenniiieeett!!

Ik heb het wel gehad, ook verplicht rust doen, maar wat was rust…

Toch zou ik wel rustig aan doen… :hug:

Herkenbaar, alleen ik zit nu in zo’n soort periode al.

Ben echt zwaar onrustig, en wil vanalles (terwijl ik daar geen energie voor heb).



Probeer afleiding te vinden, zodat je wel rust krijgt meid.

Je bent immers al 35 weken zwanger, en dadelijk krijg je heel wienig rust indd als de baby er is!

:hug:

Herkenbaar, maar ik had juist een zware baby in mijn buik (ruim 8 pond met 39 weken en 1 dag), dus bij mij was het voor de baby niet nodig om rustig aan te doen.

hey meiden



komt me bekend voor, ik kan niet stil zitten alles moet schoon en netjes zijn. :**:

werk 5 dagen in de week als Verzorgende en huishoudelijk hulp altijd druk dan moet je thuis ook nog. :lol:



slaap erg slecht zo als nu het is nu 2:47 uur!!



ene kant word ik er gek van andere kant lukt het niet anders. :thumbdown:

Ja, heel herkenbaar…

En het ergste: het is nog steeds onrustig in mijn hoofd, terwijl mijn zoontje inmiddels 3 maanden is :shock: .

Want nu heb ik me weer in mijn hoofd gehaald dat alles straks helemaal op orde moet zijn als ik weer moet gaan werken.



Gek word ik er van! :doh:

Herkenbaar bij een collega. Ook geen rust, te kleine baby en een erg wijze knul van 3 jaar rondlopen. Zij is zich dus echt voorbij gelopen en na de bevalling heeft ze er dus chronische vermoeidheid aan over gehouden. Haar kleine is nu 2 maanden en die groeit nu als kool, maar zij is echt de meeste tijd nu een vaatdoek.



Probeer toch voor je zelf de rust te vinden en anders overleg eens met de ha en/of vk.

Hhahaha je lijkt mijn zus wel die is 10 feb uitgerekend… Ik had al aangeboden dat ze bij mij ook nog wel mocht poetsen…