geen ruimte voor box, wat aan te raden?

Omdat we best wel veel bij mijn ouders komen, zit ik met dit probleem.

Mijn ouders hebben geen ruimte voor een box in hun huis.

Quinty ligt dus eigenlijk (bijna) de hele tijd in de kinderwagenbak of in onze armen.

Een box zou dus ideaal zijn, maar deze is gewoon te groot.

Wie heeft er tips?

campingbedje is ook te groot, dus dat valt al af… :roll:

gewoon op een kleed op de griond valt ook af, daar Jeremy dan boven op haar gaat liggen :oops:

Wipstoeltje?

Wiegje met mobiel?

Hmm ja lastig. Ik zou ook zeggen wipstoeltje en ivm Jeremy kun je die dan op tafel ofzo zetten. (jaja i know, dat raden ze af maar soms moet je wel he.) :roll:

mijn 1e gedachte was ook idd wipstoeltje

Als ik naar een vriendin van me ga, neem ik ook altijd het wipstoeltje mee… Zet haar dan op de eettafel en zit er zelf dicht naast…

Benthe vindt het dan ook erg leuk, ze wil graag alles zien :wink:

Campingbedje als box gebruiken???

Wipstoeltje

En voordeel van campingbedje is dat ie nadat jullie weg zijn weer makkelijk ingeklapt kan worden.

campingbedje past niet… :?

tja mijn ouders hebben veel meubels… en anders moet deze in het midden van de kamer staan en dat is geen optie… :roll:

ze leven erg klein (althans de woonkamer is erg klein…) :oops:



wipstoeltje is toch niet aan te raden voor - zeg maar - een hele dag???

Soms ben ik wel een weekje bij ze… en iedere dag bijna de hele dag in het wipstoeltje… :? :? :?



Is toch net als de maxicosi…

je kan wel afwisselen tussen de draagmand en de wipstoel. Ik heb trouwens een wipstoel die helaam plat kan…ook een optie misschien.

En op een kleed op de grond als je er bij blijft dan.

Een slangenkussen, daar kan ze ook in/op liggen.

wij hebben een wipstoeltje van chicco, wat voor wipstoeltje heb jij dan?

En wat bedoel je met slangenkussen? (foto?)

Ik zou inderdaad niet de hele dag wipstoeltje of maxi cosi doen. Dan kan ze helemaal niet bewegen en daarbij is het volgens mij niet zo goed voor haar ruggetje. Maar er moet toch wel ergens een stoel wegkunnen als jij er bent zodat er een campingbedje met wat speeltjes kan staan? Of anders dat er ergens een kleed kan liggen waar zij op kan?



Met een beetje goodwill moet er toch wel iets te bedenken zijn lijkt me zo.



Hoop voor je dat je een passende oplossing vindt!

slangenkussen is denk ik voedingskussen…? er zijn ook domoo seats, soort poef maar dan ook voor baby’s. wel heel duur…



gr. louise

Bianca, met slangenkussen bedoel ik idd zo een voedingskussen.

Ik heb een wipstoeltje dat je in heel veel standen kan zetten, van helemaal plat tot heel recht.

wipstoel is beter voor het ruggetje dan maxi-cosi



kun je niet van iemand een wiegje lenen en daat dan alleen de bak van gebruiken?

He Bianca, wat heb je nu uiteindelijk gedaan???