Ik mis een beetje de show in de tv-programmering, klopt dat ?
Wij hebben 2 loten en vinden het altijd wel gezellig als de show op de achtergrond aan staat.En natuurlijk razend benieuwd welke cijfers er allemaal voorbij komen.
van de website
Spectaculaire TV-show op oudejaarsavondOp de laatste dag van het jaar kijken
we natuurlijk weer met zijn allen naar de Oudejaarstrekking op tv. Gezellig samen aftellen naar 2012. Met optredens van topartiesten en natuurlijk vol spanning wachten op de trekkingsuitslagen.
Zet de oliebollen en de champagne
maar vast klaar!
sbs6 22.30
Het was altijd op rtl4 en ik moet eerlijk zeggen dat ik het op de site ook niet heb gevonden. Ja nu wel na jouw post
Thanx!
Staat ook op de loten zelf.
En nog wat gewoonen? Hier 5 euro, hadden een half lot…
Wij hebben €55,- gewonnen. We hadden maar een half lot, anders was het €110,- geweest. Onze meid had de eindcijfers 333 uitgekozen, omdat ze drie jaar is. :inlove: En daarmee voor het eerst sinds jaren iets gewonnen, volgend jaar mag ze dus weer kiezen!
@Karin2 wrote:
@Mutsie86 wrote:Staat ook op de loten zelf.![]()
Ik heb geen live loten. Heb ze online gekocht.![]()
Oh haha ja dat kon ook nog!
Wij hebben 5 euro :mrgreen:
Hier ook 5 euro
60 euro met twee loten, dus ik heb de kosten er uit haha
hier ook 5 euro, hadden een half lot, vorig jaar ook 5 euro!
Tientje, gaan we maar inwisselen voor een kraslot. Het schijnt dat je daar de hoogste winkansen mee hebt…
10 euro op beide loten dus 40 verloren.
Niente noppes gewonnen, dus … alles kwijt. Wie weet vanavond de postcodeloterij.
Vraagt Nienke “mam, als we 30 miljoen winnen, krijg ik dan een pony” :mrgreen:
Tuurlijk, kopen we meteen ergens een stal erbij, met 30 miljoen kan dat wel he, zegt kleine broer :mrgreen:
Tja, dan gaan we morgen nog naar Disney, roep ik vrolijk, nemen we de hele familie mee :lol:
Dromen mag he … Petri
Wij ook 5 euro, daarvan koop ik twee loten van wat is het één vijfde of zo. Geld is toch al op.