geen melk

mijn zoon luuk lust geen melk. hij kreeg opvolgmelk nog,. maar moch daar echt mee stoppen. ook met ene flesje. natuurlijk is dat zo. maar nu moet hij melk drinek uit een tuitbeker. maar hij lust geen melk. heb er al roosvivee er doorheen gedaan. dat drinkt hijn altijd. maar zo wil hij het ook niet. en niet eens even proeven.



hoe doe ik dit?

heel herkenbaar.



ik gebruik sinds die tijd ook soja melk met een smaakje en dat drinkt hij volop. hij reageerde ook een beetje op gewonne melk werd er narrig van.

nu geef ik hem ook wel eens optimeldrink en dat vind hij ook lekker.

maar gewonne melk neemt hij nog steeds niet.

misschien lust ie wel karnemelk? of milk& fruit ofzo…

ze hoeven ook niet vreselijk veel melk of zuivel per dag dus wellicht vind ik (vruchten) yoghurt wel lekker en geef je dat…



Luuk is toch drie? Waarom moet ie dan een tuitbeker?

ja of een beker dat kan ook ja.



maar ik probeer wel drink yoghurt ofzo. dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

Ook hier problemen met gewone melk… maar de halfvolle melk banaan van campina gaat er hier goed in !!!



Succes

Annamarie

@karin wrote:

ja of een beker dat kan ook ja.



maar ik probeer wel drink yoghurt ofzo. dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.




moet je wel even opletten met eventueel toegevoegd suiker, zit ook niet in gewone melk maar in drink yoghurt vaak wel… en tja teveel suikers krijg je ook de ene na de andere folder over… ( is ook wel goed om op te letten hoor maar werd er de laatste mee doodgegooid zowat )

Jiamy lust ook geen melk. Doe er een klein beetje nesquik bij en dan gaat het er wel in.

Lucas lust de melk niet als hij koud is dus ik warm het op en dan is het zo weg. Ik doe het trouwens gewoon in de fles. De rest van de dag drinkt hij uit de tuit dus die ene fles tussen de middag moet kunnen.

hier ook 1 die geen melk blieft (behalve op het kdv dan :wink: ) maar aangezien hij zijn portie wel via vla, yoghurt etc binnen krijgt maken we er geen halszaak van. Ook de melk met smaakje gaat er niet in.

C. drinkt ook geen melk maar wel yoki enz. Ze eet toetjes dus zuivel krijgt ze genoeg binnen. Melk is geen must, komt misschien later wel.

En hebben jullie het ook warm geprobeerd? Want het lijkt net of Lucas het niet lust totdat je het warm maakt, da wil hij meer, meer, meer.

ja, dat heb ik ook wel is aan gedacht. ik zal het proberen ja.

jan heeft ook even geen zin in melk

maar wel chocomelk, yogi, kaas en toetje.

dus qua hoeveelheid zuivel komt hij er wel

Malin wil ook geen melk… Maar cornflakes met melk wil ze wel… Beetje boter op brood, stukje kaast tussendoor en na het eten nog een toetje na. Ze hoeven maar 2 bekers zuivel in totaal op een dag, daar komt ze zo wel aan.

Stijn lust dus ook geen melk, maar wel jokidrink of karnemelk met een scheutje roosvicee. En chocomel lust hij ook wel.

Zoë lust ook geen melk. (en ook geen drinkyoghurt of chocomelk)

Het enigste wat ze lust is milk and fruit. (lekkere dure dochter :wink: )

:lol: