Hai!
Misschien ben ik gewoon te ongeduldig, maar ik ga het toch maar vragen
Dinsdag op woensdagnacht heeft Amy zich helemaal leeg gespuugt, ze bleef spugen, niet normaal meer.(dinsdag heeft ze de laatste fles dan ook overgeslagen) Woensdag was ze redelijk opgeknapt, maar sindien dronk ze haar fles niet meer leeg.
Ipv 3x 200cc dronk ze steeds 3x 120 cc op. Dat leek me nog genoeg en niks om me zorgen over te maken.
Gisteren is ze gewoon naar de opvang geweest en ook daar dronk ze haar fles niet leeg. Eenmaal thuis heeft ze nog 1x flink gespuugt, maar wel de flesjes gedronken (maar weer niet leeg)
Vanochtend dronk ze haar fles, maar weer niet leeg. Ze gaf wel steeds wat terug, dat deed ze ook al een hele tijd niet en sindsdien drinkt ze geen flessen meer. Ze weigert ze pertinent, haar mond gaat opslot en ze worden uit mijn handen geslagen…
Wél wil ze gewoon appel eten, diksap drinken en brood eten (al gaat het niet echt van harte)
Wat denken jullie? Is het een fase, of zou die fles van vanochtend zo fout zijn gevallen dat ze geen warme melk meer ‘durft’ te drinken?
Omdat ze ook het brood niet echt goed eet, ben ik bang dat ze veelste weinig binnen krijgt…
hmm…Helaas is er niemand die weet hoe we dit op moeten lossen…blijkbaar iets geheel nieuws
We hebben inmiddels contact gehad met het CB en geven haar smiddags nu karnemelk, dat vind ze heerlijk :doh:
Nu drinkt ze 's avonds haar flesje gelukkig redelijk op. Daarnaast krijgt ze al vitamine D druppels, omdat ze net de 300cc op een dag haalt.
ik denk dat ze even goed uit moet zieken het komt vast snel weer goed
Tjee wat raar zeg. Wat een ding, Karnemelk!! :lol: Ja hopelijk gaat het straks allemaal over als ze uitgeziekt is en in de gaten heeft dat ze gewoon weer melk kan drinken zonder te spugen. Succes ermee!!
Hoi,
Nee niks nieuws tenminste voor mij niet!
Nadat mijn dochter (nu 9 jaar) in het ziekenhuis heeft gelegen als baby heeft ze ook de melk geweigerd(tot nu toe dus he)
Ik maakte me daar zorgen om en liep heel de dag te stressen hoe dat moest een kind zonder melk. Dus HA ons doorgestuurd naar de KA en die zei begin eens met je niet druk te maken :shock: ze moet geen melk drinken maar het mag ben ik gaan denken. Nou tot op heden drinkt mevrouw geen melk (is 7,5 jaar geleden dat ze het voor het laatst onder dwang op heeft) ze drinkt overigens ook geen choco of joghi. Wel eet ze boter op brood,kaas(veel!),yoghurt enz dus al met al komt ze aan haar kalk maar drinkt geen melk.
Lang verhaal kort maken :oops: gewoon laten gaan niet druk maken!!!En wel blijven aanbieden doe ik nog steeds…soms heel soms een paar slokjes…
Succes