geen melding meer van nieuwe berichten

hoi hoi,



Ik krijg sinds kort geen nieuwe meldingen meer van berichten via de mail. Ik heb al geprobeerd wat er op dhet andere topic verteld was, dus cookies verwijderd enz. Maar nee hoor nog steeds niets… HELP



Gr Karin

niemand die kan helpen??? :cry:

Hoi ik en mijn vrouw hebben hier ook last van, ik heb dit ook al bij Hulp is onderweg gemeld, Ruud heeft toen samen met mij wat dingen uitgezocht maar het ligt niet aan mijn instellingen of aan mijn pc. Dus Ruud ging het verder uitzoeken in de database.



Ik hoop dat hem dat snel lukt.

We zijn nog zoekende het vreemde is dat het maar bij een select aantal gebruikers is…



Zijn jullie wel braaf geweest het afgelopen jaar? :mrgreen:

Kijk, en zo los je het probleem in 1 keer op, oorzaak gevonden! Natuurlijk ben ik niet braaf geweest Ruud, da’s saai :stuck_out_tongue:



Tis nog steeds lekker rustig zonder al die meldingen in mijn mailbox, maar ik mis t gemak ervan wel een beetje hoor… Dus ik hoop dat het mysterie snel opgelost is :wink:

tja lief geweest :think: Ik vind van wel, zit nog in nederland en ben niet mee genomen door de pieten :smiley:

ik heb dus hetzelfde probleem… krijg ook geen mail-meldingen

iemand tips ??



heb ook geen rare dingen gedaan hoor :angel:

test

Nog steeds geen oplossing? ik vergeet steeds de topics waarin ik actief ben :mrgreen:

Omdat het niet bij iedereen niet werkt is het lastig oplossen maar we kijken er morgen weer even verder naar.

Ook ik krijg nergens meer een melding van.

Niet als er in een topic wat is geschreven, maar ook niet als er een PB is.

Ik heb zojuist weer in de database gegraven en een dunne rode draad ontdekt. Er staan heel veel mails in de wachtrij die verzonden zouden moeten worden aan @upcmail.nl of @chello.nl adressen.



Ik zie sowieso in de topics al wat mensen die problemen hebben met zo’n adres.



Misschien kunnen de gebruikers met een emailadres van de genoemde providers een (tijdelijk) ander emailadres instellen en/of een mail sturen naar hun provider met de vraag of het adres forum@kindjeopkomst.nl mogelijk in een spamfilter terecht gekomen is?

Ruud,



ik heb een @versatel adres.

Daar ook iets in gezien?

en ik nog een oud zonnet adres. (heb er ook al een tijdje last van en bedacht nu net eens te kijken of er een oplossing voor is. Ik ben dus blijkbaar niet de enige, dat scheelt)



Hmm. ff tijdelijk een ander mailadres gebruiken? :think:

Ik heb uiteraard niet alle adressen gecontrolereerd. Eerst eens zien of dit helpt.



Overigens zijn er ook een heleboel gebruikers waarvan het emailadres sowieso niet klopt. Die krijgen dus ieg zeker nooit mail. :mrgreen:

Ruud, hier de miep die als eerste hierover zeurde :wink: Blij te lezen dat ik niet als enige problemen blijkt te hebben hiermee, ik dacht al dat ik niet spoorde :wink:

Ik vind het een prima idee om te kijken of t wel werkt als ik mijn adres tijdelijk verander naar gmail, tot je het probleem verder op hebt kunnen lossen. Manlief zorgt dan wel dat gmail deze mailtjes weer doorstuurt naar mijn chelloadres, zodat ze uiteindelijk gewoon in mijn vertrouwde postvakje binnenrollen.

Maarrrr… Als ik nu mijn emailadres verander in mijn profiel, kan ik mijn account niet meer op. Dat geintje hebben we ook al meegemaakt, dat je account ontoegankelijk is als je je emailadres aanpast. Dus hoe wil je dat ik het aanpak? Gewoon veranderen en dan jou mailen daarna?



Eerst even de kindjes op bed, en dan kan ik ermee aan de slag.



Ben ik benieuwd of er 400 mailtjes binnenrollen van alle topics die ik als test heb aangeklikt en tientallen keren heb bezocht tussendoor :wink: (hoewel… die staan natuurlijk al klaar voor mijn chelloadres, dus zullen niet op gmail binnenkomen… :shifty: )

Helemaal goed, aanpassen en mij mailen. :thumbup:

Het werkt!! Nu nog even verzinnen waar ik allemaal abonnementjes op heb, want als daar ondertussen al geschreven is sinds mijn laatste bezoek, krijg ik daar nu niks meer van binnen tot ik opnieuw ben langsgeweest. Ik neem aan dat de meldingen die klaar staan voor chello als verloren beschouwd kunnen worden, nietwaar?



Wat een gekke situatie eigenlijk. Ga je over naar een andere server, krijgt een hele groep gebruikers opeens geen meldingen meer, maar anderen nog wel. Jullie zijn toch al vaak genoeg geswitched in de 5 jaar dat ik nu meeklep, en dat ging altijd goed…

Succes met uitvinden :slight_smile:

Oh, en nog iets anders, we hebben contact gehad met chello (UPC ondertussen :wink: ), zoals je vroeg, en daar blijft niks hangen. Ze geven ook aan dat de fout in jullie server moet zitten, als het al fout gaat bij het verzenden, omdat de meldingen/mailtjes de server dus niet eens verlaten. Het bereikt chello niet, en de andere providers waar t mis gaat ook niet, en blijft dus ook nergens hangen.



Succes! :slight_smile:



Oh, en een fijne jaarwisseling natuurlijk!

Dat klopt dus niet want de mails gaan wel de server af maar kunnen/mogen niet worden afgeleverd. De fout zou zonder meer aan onze server liggen als niemand mails kreeg. :wink:



Maar we zoeken gewoon dapper verder naar oplossingen. :hug:



De mails die in de wachtrij staan zullen daar ws nog even blijven en dan als non deliverable gemarkeerd worden.