geen mails meer...!

Help, ik krijg geen mails meer als er een nieuwe reacties is gepost. In mij nprofiel staat dat wel nog aangevinkt, maar ik krijg ze dus niet meer. Heb ook maar effe gekeken of er wel reacties geweest zijn, en dat is dus wel zo.

Hoe ken det nou?

kijk eens in het mapje ongewenste email bij hotmail?

Dat zou heel gek zijn van hotmail, om na twee jaar (aaarrgghh… Lena, get a life!!!) ineens die mails weg te gooien.

Maar daar heb ik gekeken en daar zitten ze niet, alleen iets van een man die iets kwijt wil over zijn vrouw Natalia :lol: . Ik hou die map altijd in de gaten want er gat wel meer heen dat in de inbox had gemoeten.

Dan weet ik het ook nog even niet ik ga wel weer even testen. 9 vd 10 keer zitten in de spam map. :mrgreen:

Ik blijf hem in de gaten houden, maar behalve Natalia zit er niemand :wink: .

Nynke tipte om het even aan- en uit te vinken, wie weet werkt het.

Puur theoretisch kan het te maken hebben met je cookies. Even uitzetten, uitloggen. Dan weer inloggen en weer aanvinken.

Maar soms hè soms … is een computer net een mens… :mrgreen:

Naaa… is het ook niet, want ik heb het al dagen dus de PC is al een paar keer uitgeweest en ik ben ook al in- en uitgelogd geweest.

Of kan ik ergens iets veranderen aan die cookies?

Je kunt de cookies verwijderen. Dan werdt bij de volgende keer inloggen een nieuwe aangemaakt.

Letwel op met internet explorer ben je dan meteen al je cookies kwijt. :wink:

heb ze weggedaan, kijken wat er gebeurt de volgende keer…

ben jij nu nog aan het werk of is dit officieel een privégesprek? :smiley:

Dit is officieel helemaal privé! :inlove:

wow! 8)

ik ga het meteen aan iedereen vertellen!!!

o nee… dan is het niet privé meer… :oops: :inlove:

Ruuhuuuuudddd… het helpt niet… ik krijg nog steeds niks…

Als jullie ze wel sturen maar ik krijg ze niet, zou ik mijn mailadres kunen veranderen. Weet jij of ze wel gestuurd worden?

De mails worden wel verzonden hoor. Ik zal morgen op kantoor even in de database zoeken of ik iets kan vinden dat gerelateerd is aan jouw account.

Ben benieuwd… En anders probeer ik het met een nieuw emailadres.

Lena,

Zou je tijdelijk even kunnen testen met een niet hotmail account? Omdat hotmail constant aan het “tweaken” is met de spam instellingen zou het kunnen zijn dat de mail al weggefilterd wordt voordat deze in jouw spamfilter komt.

Ja hoor, kan ik wel uitproberen. Alleen riep nynke iets alarmerends over dat mijn account dan ook eruit zou gaan ofzoiets? Maar ik ga het proberen met iets anders.

Neeeeeeeee zo heb ik het niet gezegd :wink: Mail anders even je nieuwe mailadres naar Jildau (=Hedwich) dan kan zij het even voor je aanpassen.

nee weet ik, maar ik weet nietmeer wat je dan wel zei :oops: .

Ik heb hem net veranderd in Mailadres verwijderd beheer. Dus als jij nu even reageert, dan kan ik kijken of ik daar mail op krijg.

Zal het jildau laten weten, als ik er niet te laat mee ben.

ik reageer 8)

ik reageer NOG een keer 8) :lol: