Geen last meer van MUGGEN!!!

Hallo Allemaal,



Ik ben nog maar kort zwanger, bijna 7 weken.

Maar nou is mij opgevallen dat ik sinds een week of 3 niet meer geprikt wordt door muggen. :thumbup: Mijn vriend wordt 's nachts lek geprikt en ik heb echt nergens last van. Terwijl ik er voorheen net zoveel last van had als hij.

Ik vond het wel apart en dacht misschien is het jullie ook op gevallen. Je bloed is toch anders nu je zwanger bent…of niet?



Groetjes

nou das wel grappig dan! heb t ook ooit gehoord maar weet ook nie of t waar is. ik heb bij action een antimuggenstekkertje gegeven die geeft geen lucht af maar een heeeel hoog geluid dat al1 muggen kunnen horen heb m nu 3 jaar en echt hij werkt goed man!

Ik had precies hetzelfde :lol: toen ik zwanger was van Yeline werd ik niet meer geprikt :wink:

@portetje wrote:

nou das wel grappig dan! heb t ook ooit gehoord maar weet ook nie of t waar is. ik heb bij action een antimuggenstekkertje gegeven die geeft geen lucht af maar een heeeel hoog geluid dat al1 muggen kunnen horen heb m nu 3 jaar en echt hij werkt goed man!
Die heb ik ook op elke slaapkamer in het stopcontact zitten en tot nu toe zijn we nog niet geprikt


  • pakt een stuk hout en klopt het meteen af * :angel:

Bij mij was het nou juist precies andersom!

Tijdens mijn zwangerschappen werd ik helemaal lek geprikt :evil:

ik ook nu.

word er gek van!!!



word niet geprikt maar gestalkt! pffffff