Geen knuffelkind

Onze dochter is een heerlijk kind, ik ben helemaal verliefd op d’r. Maar ze is totaal niet knuffelig. Af en toe knuffel ik d’r plat, zeer tegen d’r zin in, maar die dosis heb ik dan nodig. Als ik om een kus vraag, loopt ze schuchter achteruit. Hoort het bij de leeftijd of heb ik pech?

Ben bang dat dat per kind verschilt :think: Jasper is een ontzettende knuffelkont en zit ook graag op schoot, maar z’n neefje(dat 6 weken jonger is, dus ‘vergelijkbare’ leeftijd) wilde dat nooit en ook nu alleen heel zelden. Volgens mijn moeder zijn jongens overigens wel vaak meer van het knuffelen dan meisjes, maar of het waar is :eh:

Ik denk dat je pech hebt. Ik heb een knuffelkind en het andere klinkt zoals jouw dochter…

Ik knijp hem ook wel eens fijn en laat hem dan ook gelijk weer los. Heel soms krijg ik spontaan een knuffel of kus ergens op een vage plek, maar dat komt weinig voor…

Hier ook zo 1tje, geen zin in knuffelen of een zoentje.

Hij is daar veel te druk voor.

Vind het ontzettend jammer maar het is niet anders,

ik geniet intens van de momenten als hij getroost moet worden :inlove:

Maar ik denk dat wij gewoon vette pech hebben :wink:

Zit gewoon in het karakter van het kind.

B´Elanna vond en vindt het niks om te knuffelen, terwijl Benthe niet wil slapen, voor ze even met mama op de rand van haar bed heeft gekoekelt…(da´s knuffelen, woordje van opa… :wink: )

B´Elanna heeft heel lang nog een fles gehad voor het slapen gaan, want dan wilde ze tenminste bij me liggen :mrgreen:

Hmm, ik vreesde al zoiets. Ze komt wel heel lief hulp bij me zoeken als ze bang is (ze is totaal idolaat van Shaun het schaap, maar de stier vindt ze eng) en dan gooit ze haar armpjes om mijn nek, maar kusjes, nope, ik mag er 1 op haar voorhoofd planten :inlove: en een knuffel zit er bijna nooit in. Gelukkig is ze kietelig en kan ik op die manier mijn behoefte aan lichamelijk contact op haar botvieren! :mrgreen: Hihi, ze giert het uit dan.

@Carenza wrote:

Onze dochter is een heerlijk kind, ik ben helemaal verliefd op d’r. Maar ze is totaal niet knuffelig. Af en toe knuffel ik d’r plat, zeer tegen d’r zin in, maar die dosis heb ik dan nodig. Als ik om een kus vraag, loopt ze schuchter achteruit. Hoort het bij de leeftijd of heb ik pech?

Ben bang dat wij ook die dezelfde pech hebben hier nog een die niet knuffelig is :silenced: af en toe doen de mama’s het maar gewoon even wij hebben het ook nodig. We doen het knuffelen dan wel op een speelse manier lekker gek doen maar zij blijft het maar niks vinden misschien komt het later als ze wat groter is :wink:

Hier nog zo een hoor. Ik kan dat ook heel jammer vinden.Die enkele keer dat er een kus komt is het gelijk een soort van aanval, gaat allemaal niet zachtjes. En schoot zitten is alleen als ie getroost wil of niet lekker is. Hij heeft 't er veel te druk voor :mrgreen:

Idd lekker gek doen en samen rollebollen is hier ook dé manier om lichamelijk contact te maken. :inlove:

Hier ook een kind dat niet wil knuffelen. (Ryan) hij zit totaal niet stil en wil alleen maar de wereld ontdekken ipv bij zijn moeder kroelen. Gelukkig is zijn tweelingbroer wel een grote knuffel, dus dan grijp ik hem maar wat vaker :mrgreen:

Kan ik um lenen? :mrgreen: Gisteren was Lissa’s nichtje op bezoek en die knuffelt dus wel. Heerlijk. Moet die maar wat vaker langskomen. :mrgreen:

@Carenza wrote:

Kan ik um lenen? :mrgreen: Gisteren was Lissa’s nichtje op bezoek en die knuffelt dus wel. Heerlijk. Moet die maar wat vaker langskomen. :mrgreen:

Woon je in de buurt? :angel: :mrgreen:

@Becca wrote:

@Carenza wrote:

Ik volgens mij wel :angel: :wink:

Hmm, ik ruik een nieuw forum. “Knuffelkindjes te leen” :mrgreen:

@Mip wrote:

@Becca wrote:
@Carenza wrote:

Ik volgens mij wel :angel: :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Quin heeft een eigen fanclub :lol:

En nu ben ik wel benieuwd waar je woont ook :mrgreen:

Hier ook 'n enorme kuskont!

Hij kust iedereen op z’n pad, voor 't slapengaan. 't komt maar zelden voor dat papa wel 'n kus krijgt en ik niet, hij is wat dat betreft ook nog van iedereen evenveel :inlove:

Jasper kust het liefst zelfs alle kindjes van de creche gedag, maar ja die zitten er niet altijd op te wachten natuurlijk… :shifty:

Esmée was het eerste jaar ook geen knuffelkind. Dit in tegenstelling tot Kian. Maar de laatste tijd trekt ze een beetje bij. Hoewel al te lang wil ze ook niet op schoot zitten. Het ene kind is het andere niet. Ik geniet maar van de knuffels van Kian. zo lang het nog duurt.

Mats wil er helaas ook niet veel van weten…