Geen foto's meer bij de maandmama's

Ik lees net dat we geen foto’s meer mogen plaatsen bij de maand mama’s :shock: :shock: :shock:



Ik schrik hier nogal van…want ik vind het JUIST leuk om mijn foto’s (nou ja, de foto’s van Kim dan) aan de april mama’s te laten zien…dat is toch juist leuk!! Met hun heb ik tenslotte het meeste contact!



Ik vind het echt heel jammer en ook een beetje onbegrijpelijk :cry: :cry: :cry:



Waarom is dat ineens zo???

Ja hier nog een die daar eigenlijk wel een beetje van baal. Ik vind het juist leuk om in de maandtopic een foto neer te zetten. Met die mensen heb ik toch over het algemeen beter contact dan met de rest. :frowning:

Ja ik had ook al zoiets van asjemenou :shock:

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zeg das niet grappig. Waarom is dat nou ineens zo? Vind het niet leuk om mijn meissie niet meer te kunnen showen gewoon op mijn (april mamma) forum.

Vind het ook wel jammer, vooral om dat er nog al rare dingen schijnen te gebeuren met foto’s van zwangere vrouwen…



9 Maanden mama’s is een gesloten forum. Gasten kunnen daar niet lezen.

Zou dit dan niet ook kunnen bij Showforum?

@PetraK wrote:

Vind het ook wel jammer, vooral om dat er nog al rare dingen schijnen te gebeuren met foto’s van zwangere vrouwen…



?




vertel vertel??? :shock: :shock:

Gasten kunnen daar wel gewoon lezen hoor!



Alleen om foto’s te kunnen zien, moet je aangemeld zijn…maarja, dat is zo gedaan, dus in principe kan iedereen alles gewoon zien!

er schijnt een forum te wezen, waar dit soort foto’s van onze buikjes in een zogenaamde darkroom worden geplaatst … de rest mag je er zelf bij denken …

gadverderrie zeg,daar wil ik helemaal niet aan denken :sick: :sick: :sick: :sick:

@PetraK wrote:

er schijnt een forum te wezen, waar dit soort foto’s van onze buikjes in een zogenaamde darkroom worden geplaatst … de rest mag je er zelf bij denken …
he bah lekker idee :shock:

Maarre, om even terug te komen op het onderwerp…


Waarom is dat ineens zo???

dames ff geduld…



ik was iets te snel en harriewarrie…



moment er moest nog iets meer in het bericht en dat ben ik vergeten… en ga ik nu doen :oops:

wacht in spanning af…

zoooo nu is het goed zoals de bedoeling was…



@Heleen wrote:

Foto’s horen in het showforum, deze dus AUB in het showforum plaatsen en niet zoveel foto’s hier in de maandentopics.



De database loopt op deze manier erg snel vol,en het showforum is er voor bedoeld.

Iedereen vind het leuk om foto’s te bekijken, probeer anders om 1 tot 2 foto’s per keer te plaatsen ipv tig.

op deze manier hoeven we minder vaak en snel foto’s te verwijderen



Dit is de link: SHOWFORUM!!

begrijp ik hieruit dat we wel 1 of 2 fotos mogen plaatsen bij de maand mammas,maar geen tig???

een geheugenkwestie dus?

niet omdat het storend zou zijn?

OKe dan, dat staat er al beter :thumbup: Had al snel het plan opgevat om met ons kluppie te gaan verhuizen :roll:

Oké dan, dat scheelt weer…maareh…



2 foto’s per bericht?!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@jess wrote:

ben blij dat wij al verhuisd zijn :mrgreen:




:think: