geen email ontvangen via babysite

Ik heb nu al een aantal keer gemerkt dat als je een email wilt verzenden vanaf mijn babysite dat dat dus niet werkt.



Mijn emailadres heb ik al nagekeken, maar dat is goed. Ik heb dus echt geen flauw idee waar deze mailtjes blijven :frowning:



Help :frowning: :frowning: :pray: :pray:

Het ligt dit keer niet aan de junkmail filter :mrgreen: Heb ik ook al nagekeken :mrgreen:

De email wordt verzonden naar het adres in je persoonlijke profiel. Dus als dat foutloos in ingevoerd moet het werken.



Wil je mij even een PB zenden met de gegevens van je site?



(waar kan ik hem vinden en je gebruikte email adres?)

Ruud, weten jullie al wat? Ben niet ongeduldig of zo hoor :mrgreen: :silenced:

het is een vrij specifiek probleepe dat wji niet zo 123 kunnen oplossen. We zijn er me bezig.





Nog even geduld aub… :wink:

het is een vrij specifiek probleempje dat wji niet zo 123 kunnen oplossen. We zijn er me bezig.









Nog even geduld aub… :wink:

hahaha :lol: :lol: piiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppp testbeeld!!!





hahahahah :lol:

HAHAHAHA :lol: dat is een goeie :thumbup:



Sorry moest er even op reageren Debbie



:-*

Uhmm nu iets bekent? :oops: :shifty:

Het probleem ligt niet bij ons maar bij hotmail. We proberen er omheen te werken maar is nog niet gelukt… :frowning:

Goh volgens mij heb ik jullie echt aan het werk gezet of niet soms :oops: :mrgreen:

Het vervelende is dat wij er weinig aan lijken te kunnen beinvloeden. Hotmail is niet echt coöperatief…



De weg van de minste weersatnd is geen hotmail gebruiken. :wink: Maar wij hebben de moed nog niet opgegeven!

Wie zou dan geen hotmail moeten gebruiken? De mensen die een mail sturen of moet ik een ander adres opgeven waar het naar toe gezonden moet worden?

Het laatste.



Als je in je profiel hotmail of Gmail hebt ingevuld kan dat problemen met ontvangen veroorzaken.

En en en??? Moet ik hotmail gaan slaan en schoppen :twisted: Doe ik met alle liefde hoor :twisted: :twisted: :twisted:

Ik zou maar kiezen voor de weg van de minste weerstand en voorlopig even je gewone email adres gebruiken. :cry:

wat een stelletje @%^($(#@^$%#%^&(@% daarzo :mrgreen: