Geen eisprong meer

Hallo dames,



Wij zijn sinds sept 2005 bezig om te proberen zwanger te worden.



Hebben jullie ook wel is een eisprong gemist? Ik heb de laatste 4 mnd geen eisprong meer terwijl ik de eerste cycli netjes een eisprong had en een cyclus van 28 dagen.



Ik ben benieuwd of meiden dit ook hebben meegemaakt en zoja of jullie weer uit jezelf een eisprong hebben aangemaakt.



De laatste cycli werd ik ook niet uitmezelf ongesteld en ben nu dmv kuur primolut ongesteld geworden.



Ik ben bezig met bloedonderzoeken bij de gyn en 13 juli heb ik weer een afspraak staan.



Ik hoor graag van jullie.



groetjes

Hallo Kim,



Ik heb vaak een eisprong gemist. Soms was mijn cyclus ineens een aantal maanden achter elkaar regelmatig en dan bleef het ineens weer uit. De langste periode dat ik niet ongesteld werd duurde zo’n drie maanden. Ik ben toen naar de ha gegaan en kreeg ook een primolut kuur. Ik werd ook doorverwezen naar de gyn en kreeg clomid voorgeschreven…maar… heb dit niet hoeven gebruiken want ik bleek zwanger… Die cyclus (voorafgaande aan mijn zwangerschap) was ook heel raar; ik was op 16 jan voor het laatst ongesteld en ik testte positief rond eind maart… (mijn zoontje is nu ruim zes maanden).

Uiteindelijk ben ik na negen maanden zwanger geraakt, in die negen maanden ben ik denk ik vier of vijf keer ongesteld geweest, waarvan een keer met primolut. In mijn puberteit en in periodes dat ik niet aande pil was was mijn cyclus altijd zo wisselend. Nu na mijn bevalling ben ik (ondanks de BV) na 7 wk ongie geworden en bleef het regelm om de vijf wk. Alleen nu is t ineens weer ruim twee maanden geleden… Ik denk dat t op de een of andere manier gewoon bij me hoort…

Heel veel succes Kim en ik hoop dat je heel snel zwanger raakt!



Liefs Paula

Hoi paula,



Ik vind het fijn om te lezen dat er meer mensen dit hebben. Gelukkig dat het bij jou allemaal goed is gekomen en bedant voor je anwoord!



groetjes Kim