Sinds ruim een week wil Swen echt geen brood meer eten… Hij was er al niet dol op, maar nu wil hij echt niet meer… Het maakt niet uit wat voor beleg of dergelijke… Eerst dacht ik dat het door zijn kies kwam, maar ander “hard voedsel” eet hij zonder probleem…
Moet een kind echt elke dag een boterham eten of is yoghurt met fruit ook goed? Of iemand nog andere ideeën? Het is echt superfrusterend momenteel…
Alvast heeeeel erg bedankt voor tips/alternatieven!
Lotte is inmiddels ook geen brood-fan :? Wat wel helpt is om haar niet in de kinderstoel te zetten maar op de grond verder laten spelen en continu stukjes brood op tafel voor haar neerleggen (Werkt op dit moment maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst )
"sOchtends vervang ik haar boterham door pap en dat vindt ze wel erg lekker. Zat ook nog te denken aan melk met iets van cornflakes/ cereals als ze de pap ook niet meer lekker vindt.
En anders inderdaad gewoon wat meer fruit en misschien een krentebol?
(Als al het andere er wel goed in gaat en er goed gedronken wordt en hij wel goed groeit zou ik me niet al te druk maken. Vast weer een fase. Voordeel van een fase is dat het weer over gaat )
In de ochtend krijgt Swen ook pap, dat vind hij heerlijk!
Maar goede tip: brood geven niet in de stoel! Ga ik ook een proberen en ik heb net krentebollen besteld!
Bedankt voor de tip!
xx
Je moet toch wat hè :mrgreen:
@Ellen69 wrote:
(Werkt op dit moment maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst )
Hier moest ik trouwens erg om lachen!! :lol: :lol:
En ach, wat zou een gebruiksaanwijzing af en toe fijn zijn! Of dat ze al kunnen zeggen wat ze willen!!!