Geen banners meer?

Wie kan mij helpen?

Ik zie dus geen enkele banner meer bij de onderschriften staan…Volgens mij is er iets niet goed met mijn instellingen???

Groetjes

Dat denk ik ook dan want wij zien oa jow banner wel … :wink:

Net gekeken op mijn laptop en daar zie ik ze wel en aangezien mijn vriend hier vanmiddag mc afee op heeft gezet, en ik hier vanochtend nog geen last van had, kan dat het dan zijn?

Hij zegt dat het aan mijn internetinstellingen ligt :think: Eh ik kom daar nooit :shifty:

zit je toevallig in een topic waar de onderschriften uitgezet worden?

of in vlinderpraat? daar zijn ook geen onderschriften.

Nee ik was wat aan het lezen in de huiskamer…

Mijn vriend gaat vanavond mijn pc nakijken en kijken of hij kan vinden of het in de instellingen van pc zit :?

Op mijn laptop heb ik nergens last van, dus zolang gebruik ik die dan maar…

I.i.g. bedankt voor de hulp!

in de huiskamer is ook een topic waar geen onderschriften staan…zou wel heel toevallig zijn dat je daar zat te lezen…

zie je ze overal niet??

Ik zie ze idd overal niet op mijn pc, maar die is nu bij onze computerman omdat hij gisteren gecrasht is :mrgreen: Is daarna waarschijnlijk meteen het probleem opgelost :wink:

Ik heb dit probleem al maanden, en ook op de PC van mijn man’s werk zie ik ze soms wel en soms niet… :eh: :think: Toch worden de instellingen niet gewijzigd en zie ik ze de ene dag wél en de andere niet… :think: :think: Ruud heeft er al eens naar gekeken voor me, maar die kon het niet vinden. Wij dus ook niet. Dus ik KOK almaar zonder banners! :frowning:

Ik heb dat probleem dus ook sinds kort… Heeft er al iemand een idee waardoor het kan komen??

Als we het niet kunnen reproduceren kunnen we het ook niet vinden. :cry:

Wat voor besturings systeem heb je?

Windows XP (dat bedoel je toch??) Haha, ben een beetje een computer-dummy vrees ik :oops:

Mochten er nog meiden last hebben van dit probleem: wij hebben sinds gisteren onze virusscanner gedeïnstalleerd (McAfee) en sinds die tijd kan ik de banners weer lezen!!! :dance: :dance: Nu op zoek naar een andere virusscanner… :wall:

Dan ben ik wel weer nieuwsgierig of de andere “probleemdames” ook MacAfee gebruik(t)en??

Ik heb van de week Mc Afee Security center erop gezet en was toen ook de banners kwijt. Duurde ook even voor ik vond welke instelling de banners blokkeerde.

Zo moet je ze terug krijgen volgens mij:

Open McAfee

Ga naar Internet en netwerk

Klik op configureren

Klik op beveiliging van webgebruik is ingeschakeld

Klik op geavanveerd

Haal vinkje weg bij: advertenties blokkeren die op webpagina’s verschijnen wanneer u op het internet surft

En klik dan op OK

Succes!!

Ook hier was het Mc Afee security die het probleem veroorzaakte

Dan lijkt het er op dat het lek boven is.

De eerstvolgende gebruiker die geen banners ziet krijgt eerst als vraag of zij MacAfee gebruikt. :wink:

Was ik vergeten te zeggen. Nadat de instellingen verwijdert zijn wel even de internetpagina waar je op zit, verversen.

Wat heel irritant is. Ik heb van de week een update van McAfee gehad en daarna zag ik weer de banners niet. Bleek de update het vinkje weer aangezet te hebben :doh: .

Help!!! Ik heb de engelse versie en ik kom er niet uit waar het staat… Snap het nu niet… :oops: Iemand…???