Ja, maar weer negatief
Ook niet ongi
wat een onzekerheid voor jou tijger! Op welke cyclusdag zit je nu, heb je je langste cyclus aangehouden?
Nou zeg… :?
Ik hoop dat je over een paar dagen wel positief test!
Vandaag CD 35, langste cycli tot dusver zijn 34. Omdat ik niet heel regelmatig ben denk ik nu dat mijn ei iets later is geweest, gelukkig hebben we ook langer doorgeklust.
Pfff, je houd t wel spannend Tijger!!
Ik vind het zelf ook heel spannend. Vandaag heb ik een grotere bh moeten kopen, ik heb in een week tijd bijna een cupmaat meer gekregen
Tijger, dat lijkt me toch wel een heel duidelijk teken dat je wel zwanger bent toch? Waardoor kan zoiets anders komen?? :think: Maar ik kan me voorstellen dat je het gewoon bevestigd wil hebben. Hier zou ik ook gek van worden. :?
@tijger86 wrote:
Ik vind het zelf ook heel spannend. Vandaag heb ik een grotere bh moeten kopen, ik heb in een week tijd bijna een cupmaat meer gekregen
Jemig! Echt waar? :shock:
@Naatje wrote:
Tijger, dat lijkt me toch wel een heel duidelijk teken dat je wel zwanger bent toch? Waardoor kan zoiets anders komen?? :think: Maar ik kan me voorstellen dat je het gewoon bevestigd wil hebben. Hier zou ik ook gek van worden. :?
Ik wil idd graag de bevestiging hebben. Mijn borstformaat wijzigde nooit, zelfs niet door grote gewicht veranderingen en nu in 1 week tijd van een kleine b, naar een kleine c cup gegaan.
Maar de bevestiging laat nog even op zich wachten. Weer niet positief getest en ook niet ongi.
Jeetje wat vervelend! Je hebt alle zwkwaaltjes, maar nog geen positieve test. Wanneer ga je weer testen? Bij de nov mama’s hebben we ook iemand die last van kwaaltjes heeft maar ook (nog) niet positief testte.
Ik blijf je ontwikkelingen iig volgen!
Jeetje Tijger… we blijven gewoon met je mee hopen hoor!!
En anders een keer naar de HA?
Ik wordt nu toch echt erg benieuwd of het nou gelukt is deze maand. Hopelijk heb ik snel duidelijkheid want deze spanning vind ik moordend.
Wanneer ga je weer testen Tijger??
Ik heb iig goede hoop hoor tijgertje! Je klinkt echt zwanger! Wanneer ga je weer testen?
Ik ben dusdanig ongeduldig dat ik vanochtend weer had getest, en weer negatief. Nu wacht ik denk ik maar eens een paar dagen.
Oh Tijger… :shifty:
Anders wacht je nu tot zondag (als dat lukt!)
Dat ben ik wel van plan
Met hoeveel overtijd kan je eigelijk bij de ha aankloppen
Ik dacht zelf woensdag de dokter te bellen als het dan niet veranderd is
Ja, woensdag lijkt me prima!
Misschien dat hij even kan bloed prikken op hcg.
Jee wat vervelend zeg! Hopelijk is die test van zondag gewoon positief!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Tijger, heb je getest??? :shifty: