mijn dochter… twee maand en nogwat, krijgt bv. ze had om half negen wat gedronken, gewoon vrolijk net als anders, hoo rik om half tien vanuit de box en kokhalsend geluid, ga ik kijken is mevrouwtje aan het spugen… niet zomaar wat, maar een heleboel. Ik hield haar zo opzij dat het uit het mondje kon lopen. Bij de tweede golf wat hethelemaal geel.
nadat ik alles had schoongemaakt begon het helemaal opnieuw, weer geel… wat zou dat zij? of zou dat gal of maagspul zijn??
ben beetje van de kaart… wat een akelig gezicht… zo overgeven… ze is nuwel rustiger dan wat ze andres is, helemaal een super dunne buik…
zou het een buikgriepje zijn?? of zou ik de dokter ff moeten bellen?
Volgens mij is het normaal dat bv-baby’s geel spugen. Volgens mij is dat het voormelk, dat is toch wat romiger?
oké… ze heft net wel ites binnen gehouden… maar ook weer ht een en ander gespuugd! k kijk het nog aan tot twee uur, en dan als ze niet wat meer binnen houdt, bel ik de ha!
Als ik jou was zou ik de ha even bellen. Hoe gaat het nu, spuugt ze nog steeds en heeft ze misschien oook koorts ??
Sterkte
Annamarie
ze heeft geen koorts… ze heeft wel weer gedronken… en weer uitgespuugd, nu weer gedronken, en dat is nog binnen. Haar buikje is nu ook erg dun, ik ga zo even kijken of ze het ook binnen heeft gehouden, anders bel ik direct!
zo… toch de ha gebeld… ze zagen zo een twee drie niet iets wat ergnstig was… maar ze dachten eventueel aan een heftige kramp in de maag. Omdat ze dtit wel vaker heeft… ik kijk het nu aan… en dan bel ik morgen weer als het toch niet gaat… en als ze koorts krijgt, moe tik direct bellen! pff… ben beetje gerustgesteld… :oops:
Gets meis…
Wat een zorgen kan je daar dan om hebben hé? :hug:
Sam spuugde in het begin op de bv ook wel eens geel hoor, begreep dat dat iig nix ernstigs is. Maar als het voor jou niet goed voelt…gewoon idd weer bellen. Jij als moeder kan het het beste aanvoelen!