Gedichtje

Wie kan me helpen aan een kort gedichtje?

Een stel (dichtbij ons) heeft morgen hun trouwdag en wil de kaart zo op de bus gaan doen.

Ze hebben een moeilijke tijd achter de rug, zouden gaan scheiden maar uiteindelijk gaan ze er toch voor samen. Het gaan om een jong stel, ze hebben ook kinderen. (wellicht toepasbaar…?)

Ben altijd wel van de gedichtjes etc op een kaart schrijven.

En in dit geval vind ik “Nog vele jaren samen” de lading niet dekken, want ze hebben nog een lange weg te gaan met relatietherapie.

Ben nu een beetje inspiratieloos :shifty:

Jammer dat niemand een ideetje had.

De kaart is op de bus, zonder gedichtje maar met een ‘simpele’ gelukswens en wat persoonlijks.

Weet je… een gedichtje kan mooi zijn, maar “iets” persoonlijks zoals jezelf schrijft, word vaak ook beter als persoonlijk gezien. Bij een gedichtje denk ik zelf vaak… oh, dat hebben ze ergens weg…:wink:

Dus volgens mij heb je het nu precies goed gedaan. :-*

Hoi hoi,

Jammer idd dat er geen reactie is gekomen, ik las zelf laat je berichtje om te antwoorden en had de indruk dat je het kaartje al verstuurd had.

Mijn ervaring is wel ( ik maak vaak gedichtjes als deze vraag op KoK komt )

dat mensen alsnog een eigen tekst schrijven Is toch persoonlijker en vaak spreekt een gedich of tekst van een ander net niet aan ij hoe jij het wilt bewoorden.

Even over algemeen hé ?

Je kaartje zal vast met een goed gevoel overgekomen en ontvangen zijn meis :-*

Ik heb zelf het zelfde gevoel als Cell. Ik hou ook meer van iets persoonlijks, desnoods afgezaagd, dan iets wat mensen ergens vandaan hebben gehaald.

De persoonlijke wens komt er altijd op bij mij :slight_smile:

Zal een kaart nooit versturen zonder een stukje tekst wat van mij/ons zelf komt. Dát maakt een kaart/wens juist bijzonder.

In dit geval was het gedichtje als extra bedoeld, om 't aan te vullen. Net even iets anders/meer speciaal dan de standaard “nog vele jaren”

oja, dat is wel leuk inderdaad.