gedichtje of zoiets

Wij hadden bij Ivan



Voor bezoek even bellen

liever geen knuffels die zijn niet meer te tellen

ok die is ook leuk kort en krachtig :thumbup:

@Angel & Luna wrote:

Krabje: nee niet echt een uitnodiging maar vaak willen mensen wel de kleine komen bewonderen en nemen ze iets mee voor de kleine en dan is het toch wel handig dat ze weten dat ze niet met een knuffel of speelgoed aan moeten komen


Je hebt helemaal gelijk hoor.

Hier is ook vaak de vraag wat te kopen. Ik was zelf nooit van de cadeaubonnen maar na de kraamtijd van Tycho ben ik helemaal om.

Ik vind dat ideale cadeaus.



Ben benieuwd wat je erop gaat zetten.

Ik geloof dat ik er zelf niet iets in dichtvorm op zou zetten. Maar gewoon een klein zinnetje in een klein lettertype en dan gewoon: Als je een een cadeautje wilt geven, kan je altijd even met ons bellen voor een leuke tip.



Of, wat je OOK kunt doen is dat je op, bijvoorbeeld; http://www.mijnverlanglijstje.com een verlanglijstje samenstelt en op de kaart zet: cadeautip? en dan de link van dat lijstje. Zo hebben wij het met Marijn gedaan! Lekker duidelijk en het behelst niet meteen een kwart van je kaartje. Ik kan me werkelijk NIET voorstellen dat er íemand zou zijn die dan dom of belachelijk zou vinden. En mochten die mensen er wél zijn, nou dan dik jammer dan! (maar daarin ben ik wellicht een beetje te direct).

ja ik had ook zoiets van dat kan toch zoiets zetten op de kaart

maar toen ik ging google van hoe het erop te zetten stond onder dat gedichtje een lijst aan commentaar dat ze het erg aso vonden enzo ik had zoiets van uh… :shifty: en toen ben ik hier gaan vragen 8)



ik moet nog het hele geboorte kaartje verzinnen hoe die eruit gaat zien :oops: :oops: lekker vlot he :angel:

Ik vind dat ook lastig :think:



Ik heb uiteindelijk bij de mensen die het vroegen gewoon aangegeven geen knuffels, het liefst een cadeaubon oid. Of heel specifiek iets aangeven, maar dat is vergelijkbaar met een lijstje. En sommige mensen kopen dan toch een knuffel…ja jammer dan.



Als je zo’n online verlanglijstje gebruikt zou ik er wel rekening mee houden dat er voor alle uitgavenpatronen iets bij staat, dus ook kleinigheidjes van een paar euro.



Mijn buurvrouw gebruikt ook altijd zo’n lijstje, en dan staan er alleen maar grote cadeaus tussen van boven de 20-30 euro :eh: