gedichtje gezocht

Hallo,

kan iemand mij helpen met een gedichtje? Kennissen van ons hebben vandaag hun kindje (1,5 jaar oud) verloren. Het meisje had sinds een jaar een hersentumor. Helaas vandaag bezweken aan de tumor.

Hoeft geen lang gedicht te zijn. Gewoon iets pakkends voor in een kaart. Kom er zelf niet op, ondanks dat er veel op internet staat.

Bedankt alvast.

Te kort was jou leven

Te weinig tijd.

Te mooi om op te geven

Te oneerlijk jou strijd.

Veel te jong om nu te gaan.

Maar wat heb jij ons allen gegeven

Liefde voor het leven,

van hier tot aan de maan.

Nooit vergeten,

in gedachte dichtbij

een plekje in vele harten

wees nu maar vrij…:kaars:

:kaars: voor het kindje dat helaas het leven moest laten :vlinder:

:hug: ook voor jou.

Ik heb er nog een gevonden en op de kaart geschreven. (in ieder geval bedankt voor het meedenken).

Voor dit jonge leventje

was te weinig tijd…

Put kracht uit de herinnering

raak die nooit meer kwijt.

Verder bij de kaart opgeschreven:

't Is soms zo weinig

wat een medemens te bieden heeft

men kan slechts laten blijken

dat men met de ander meeleeft.

prachtige tekst die je hebt gekozen!

wat een verlies en immens verdriet :cry: ik word er akelig van om het te lezen. fijn dat er mensen zijn die zo met ze meedenken en meeleven :-*

Een gedicht is mooi, maar als je een kind verliest gaat alles in een vlaag voorbij…

alleen een tekst we denken aan jullie, of in gedachte zijn we bij jullie…

ik zal juist een passend gedichtje schrijven als alles voorbij,

een teken dat je dan nog aan hun denkt…<br />

sterkte :hug: :kaars: :vlinder: :**:

Vaak valt juist na 1 maand de stilte, en dan is het fijn om nog wat van mensen te horen, lezen… ect…

Gab, ik ken het gevoel een beetje. Niet bij het verliezen van een kind gelukkig.

Ik heb 10 jaar geleden mijn eeste man verloren. Ik weet dat je later de kaarten nog wel eens doorkijkt (tenminste ik wel) en dan zie je de reacties nog een keer.

Alles is nu een waas. Over een maandje een kaartje sturen met een persoonlijke tekst lag ook zeker nog in de planning. In ieder geval bedankt voor het meedenken.