Hoi iedereen,
Ik heb net gehoord dat het zusje van mijn beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd. Totaal onverwachts is haar eerste poging gelukt.
Ik zoek nu dus een gedicht voor op een kaart naar haar ouders en op een kaart naar mijn vriendin. Ze is maar 21 jaar geworden
Wie kan me helpen?
phoe heftig zeg :hug:
Weet niet echt een gedichtje ofzo.
schrijf gewoon wat in je opkomt… gedichtje is niet gemaakt van jouw woorden.
Vreselijk voor je vriendin en haar familie. Jij hebt het meisje ook gekend, denk ik! Sterkte allemaal!
Dankjewel!
Ik heb vroeger altijd haar haar geknipt en geverfd. Kende haar al vanaf mijn 13de.
Ik kan net de juiste woorden niet vinden. Het idee dat je een kind kwijt raakt is het ergste wat je kan overkomen en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Ik kan af en toe ook heel bot overkomen (vooral met schrijven) :oops: [/spoiler]
joh, dan schrijf je dat toch… dat je gewoon geen woorden weet die het verdriet en verslagenheid kunnen uitdrukken, maar dat je oprecht en intens meeleeft!
zoiets als chantal zegt
Dat je het ontzettend verdrietig vind en eigenlijk de woorden niet kan vinden om te zeggen hoe erg je het vind en met ze meeleeft…
Sterkte meis :hug:
Als je bang bent om heel bot over te komen kan je dat wat in je hoofd zit misschien hier plaatsen? Of desnoods in een pm sturen? Ik heb gelukkig geen ervaring met het verliezen van een kind, maar wel met een naaste (jong) familielid door zelfmoord.
Maar ik denk dat je hoe dan ook van stuen bent. Alles helpt op zo’n moment. En al het medeleven is fijn.
Ik heb zelf een heleboel gedichten van internet gevonden nadat mijn broer is overleden door zelfdoding.
maar dat zijn geen gedichten om sterkte te wensen
misschien vind je hier iets
http://www.gedachten-gedichten.nl/sterkte.htm
hey meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Kan ik dit op de kaart zetten?
Er is geen een woord wat de pijn voor jullie kan verzachten. We wensen jullie heel veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd en we denken aan jullie.
Liefs
Schrijf het uit je hart, dan is het goed.
Wat een naar verhaal. Heb je je vriendin al gezien sindsdien?
Kiki, lijkt me een mooie tekst. Of misschien beginnen met “er zijn geen woorden” maar dat is persoonlijk omdat ik de combi van “geen een woord” niet zo mooi vind :oops:
Sterkte voor jou en je vriendin, ik weet helaas wat je voelt
Klinkt prima Daar zullen ze vast steun aan hebben, alle beetjes helpen in zo’n situatie.