Mijn man wordt 6 oktober 40 jaar. Als verrassing heb ik een weekendje weg geboekt op 29 oktober naar Limburg( Arcen). Ik zou er zo graag een gedicht bij willen maken. We hebben het afgelopen jaar veel mee gemaakt. Mijn schoonvader is na een kort ziektebed overleden op 21 juni, ik zit vanaf mei thuis met een burn-out en mijn man worstelt ook nog ergens mee maar dat maak ik liever niet openbaar hier
Vroeger kon ik aardig dichten maar door de burn-out krijg ik niets uit mijn handen en hoofd. Wie zou me willen helpen? Ik zou je zeer dankbaar zijn. Ik kan je meer details geven ook w.b. mijn man maar dan graag via pb. Het duurt nog even tot 6 oktober maar dan is er nog voldoende tijd. Alvast bedankt!
ik geef je de goede raad… doe bianca81 een pb ! die maakt schitterende gedichten !!!
veel succes en fijne verrassing voor je man, leuk !!!
liefs
Gerda
@gerda wrote:
ik geef je de goede raad… doe bianca81 een pb ! die maakt schitterende gedichten !!!
liefs
Gerda
bedankt voor de tip! Maar hoe kan ik haar vinden :oops:
@Denise wrote:
@gerda wrote:ik geef je de goede raad… doe bianca81 een pb ! die maakt schitterende gedichten !!!
liefs
Gerda
bedankt voor de tip! Maar hoe kan ik haar vinden :oops:
via zoeken, bovenaan de site, links.
Dan tijp je haar naam in: bianca81.
dan klik je op haar naam
en dan zie je linkerkant: pb
zo kan je haar pb sturen.
Als het niet lukt, geef je maar een gilletje !
liefs
gerda
hier ben ik :mrgreen:
wel vanuit het ziekenhuis.
Onder mijn schrijven staat wel een knop voor pb stuur maar via daar even wat je wilt evt met wat info. Ga ik morgen en zondag even voor je aan de slag als je wilt
ik ben vanavond laat thuis, als je pb niet lukt schrijf ik jou wel even een pb, komt goed
groetjes bianca
hey gerda :-* thnx :thumbup:
kijk eens aan, je reddende engel meldt zich al bij je !!!
liefs
Gerda
dank je wel alvast! Ik zal je straks even een pb sturen als mijn man weg is. Hij loopt constant voorbij
ontvangen, we houden contact :thumbup:
Bianca heeft echt een geweldig gedicht voor me geschreven, wat een talent heeft die vrouw! Nog maals 100x bedankt Bianca :-*
Hier mag dus een slotje op.
ik wist wel dat zij je helpen kon ! :dance: :dance:
slotje zorg ik wel voor…
liefs
Gerda