Gebuik buggy op de fiets

Hallo



Wat ik graag wil weten gebruiken jullie de buggy veel aan de fiets om bv naar de stad te gaan of wat dan ook?

Wij hebben er een gezien die wel op de fiets kan en de ander niet …nu twijfelen we wat te doen. Dus ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere.



Groetjes

ja ik gebruik regelmatig onze chicco buggy op de Steco buggy mee :mrgreen:

Hangt ervan af: boodschappen doen we hier in de buurt dus dan pak ik alleen de buggy. Gaan we naar het winkelcentrum dan ga ik wel op de fiets, maar aangezien ik nog geen buggy-drager heb, dus zonder buggy… Gelukkig is Jasper niet zo zwaar (9kg) en loopt hij al redelijk dus dat is geen probleem. Ik denk dus niet eens dat ik die buggy-drager nog ga aanschaffen.



Maar ja het hangt er dus van af wat JIJ doet of gaat doen: doe je veel boodschappen op de fiets en wil je daar dan ook uitgebreid gaan shoppen, dan is een buggy op de fiets heel handig. Ook als je niet zo veel tijd hebt, is een buggy handiger want jij bepaalt het tempo. Als ik met Jasper van het kdv terug kom en hem laat lopen zijn we gauw 20min onderweg, met de buggy doe ik’t in 7min :wink: Dus ik doe het ook alleen maar als ik geen haast heb. Bovendien kan het natuurlijk zijn dat jouw kindje pas later gaat lopen en dan lijkt het me wel handig.



Wij hebben toen overigens bewust wel een buggy gekozen die op de fiets kon, zodat ik iig de mogelijkheid heb om hem mee te nemen :mrgreen:

wij gebruiken de buggydrager erg vaak.

ik woon op 5 minuutjes fietsen van de winkels en ga dus vaak op de fiets.

ook omdat ik het onzinnig vind om iedere keer de auto te nemen daarvoor.

Ik gebruik de buggy heel vaak om mee te nemen op de fiets.

Ik woon ook dichtbij de winkels en het is echt heel makkelijk.

ik heb het anders gedaan… als ik even naar de stad wil, gooi ik de buggy op de steco(kruidvat-paraplu buggy, stelt voor lange perioden en afstanden niks voor , maar voor eventjes wel)… en ga ik voor een langere tocht/periode, dan haak ik de kar eraan, en stop ik de buggy achterin de kar.

Moet heel eerlijk zeggen dat de winkel aan de overkant van de straat is dus daar heb ik de fiets niet voor nodig. Zou misschien voor naar de stad zijn maar dan ga ik eigenlijk altyd even lopen en bij regen met de auto. Ik denk dus dat ik het niet echt zal gebruiken maar ja…nu las ik ergens ook hier dat de titanium buggy wel met een gewone fietsdrager kan dus dan zou het probleem opgelost zijn evt.



groetjes