Hbe dus een combi sleeper voor Melinda…
Maar hoe gebruik je zo een ding :oops: :oops: :oops: :oops:
Wij hebben nu alleen de winter slaapzak zeg maar in gebruik, de zomer slaapzak zit er niet bij in nu…
Maar moet er dus standaard altijd de zomerslaapzak bij in zitten als je de winter gebruikt of???
Of alleen als het echt veel kouder wordt :think:
Wanneer gebruik je de Combi Sleeper met binnenhoes? Daar is geen vaste regel voor maar wij willen je hierover natuurlijk wel graag adviseren. In onze ogen is het een misverstand dat men denkt dat de Combi Sleeper® met binnenhoes voor de winter is en zonder binnenhoes voor de zomer. Eenvoudig zou je kunnen zeggen dat wanneer het koud is, je kindje met binnenhoes slaapt en wanneer het warm is zonder binnenhoes en/of mouwtjes. Kortom 365 dagen het juiste beddengoed binnen bereik!
Let op! De Combi Sleeper is volledig beddengoed! Gebruik naast de Combi Sleeper geen dekentjes of dekbedjes, kussentjes, hoofd- en zijwandbeschermers, tuigjes of koorden.
van de site van little companie die de combisleepers maakt
de fleece binnenhoes is toch de zomer slaapzak :think:
hoihoi
volgens hu beschrijving niet maar die buitenste lijkt me in de zomer als het warm is wel te dik dus ik zou de binnenste dan als zomerslaapzak gebruiken
Ik krijg hem als het goed is vandaag of morgen dan kan ik het goed zien
groetjes
marlies
De buitenste is de zomerslaapzak. Als je het binnenste erin rits dan heb je de winterzak. Tenminste zo heb ik hem altijd gebruikt en gebruik ik hem nu ook weer. Ik gebruik hem nu al met mouwen en binnenzak tijdens koude nachten. Ik heb nooit de binnenzak alleen gebruikt.