Gebruik 3standenspeen

ik heb vandaag een 3standenspeen op mijn fles gekocht, want sinds Benthe voeding krijgt tegen het spugen gingen haar flessen moeizaam leeg.



Nu heeft ze net met die andere speen gedronken, op stand 1, maar ik vond hem nu wel snel leeg gaan…



Ik had de 1 aan de bovenkant staan, deed ik dat goed???

Ja dan deed je het goed.

ik had dat ook hoor… dat duurde ff voor hij daar mee overweg kon… pas vanaf 3 of 4 maand…



wat je wel kunt doen is met en warme speld-naald het gaatje in de andere speen een beetje groter maken/een speen met meer gaatjes gebruiken…

Juul kan ook nog niet met de 3- standen speen overweg. De fles gaat ook erg snel leeg…

mischa kan niet overweg met de 3-tandenspeen. op de een of andere manier loopt die sneller door dan een gewone speen. Normaal drinkt hij prima uit standje 3 (gewone speen) maar zelfs standje 1 op de 3 standen speen gaat te hard. Hij kan daar alleen mee drinken als er pap in zit. :think:

Ik moet zeggen dat het nu wel goed gaat. Hij gaat idd wel snel, maar voor Benthe niet té snel.

Schijnbaar door de dikkere melk heeft ze nu wel de rust om even te stoppen halverwege en gaat daarna weer rustig door…



Ik hoop dat ze het blijft doen zo… Ze was nu eindelijk ook goed aangekomen. Is nu eindelijk boven haar geboortegewicht.

De drie standen speen is ook eigenlijk pas vanaf 3 maanden. Maar ik gebruik hem ook al hoor. Ik geef friso comfort en dat past echt niet door de gaatjes van een normale speen, dus je moet wel. Maar stand 1 op de drie standen speen is dus al groter dan speen 3!!



Kira drinkt er goed mee!! En als het nu met Benthe ook goed gaat, dan is er niets aan de hand!!

ik gebruikte de speen om precies dezelfde reden als joepie!

en inderdaad je doet het goed :wink:

even een vraagje over die 3 standen speen van Avent.



Heeft het zin om een 3standen speen te gebruiken als je normaal speen 3 gebruikt? Ze drinkt 's avonds bijna niets meer. Hooguit 10cc, maar vind het nog erg vroeg om na het avondeten helemaal geen fles meer te geven. :think:

hmm, ik vond de speen nummer S al groot! van difrax!

Alleen de driestanden was goed bij Joy. Maar ze was een moeilijke drinker. Het ging altijd traag 30 a 40 minuten over een flesje was absoluut geen uitzondering. (inmiddels heb ze binnen 10min 300cc weggewerkt uit dr rietjes beker dan natuurlijk :roll: dus het is meer dan goed gekomen)



maarja dit is offtopic kwam zo even in me hoofd op.

Je gebruikt het wel goed inderdaad. En het is gewoon even zoeken wat bij jou kindje past qua speen (en merk… )

Nou, madame weigert nu de gehele avond fles. Overdag drinkt ze wel, maar niet genoeg. Sap vind ze erg lekker. Morgen naar het CB met hubbie. Misschien hebben zij nog ideeën. :smiley:

over driestanden speen gesproken, normaal heb ik die van de difrax, staat ee nnummer op, ideaal! Nu heb ik van mijn moeder een driestanden speen gekregen van de trekpleister die prima past, maar ik snap hem niet, er zitten drie gaatjes in en nergens geen nummers of tekens of wat dan ook! HEbben jullie enig idee??

dat is dan geen 3-standenspeen, maar een speen nummer 3… dus met drie gaatjes…