Tirs ik hoop dat je vanacht mag bellen!
ik hoop ook dat we morgen een bia/bub melding hebben :thumbup:
@lydia wrote:
Doet dat eigenlijk pijn, strippen?
Ik heb geen idee he :oops:
Ik vind het niet echt pijnlijk te noemen. Het is gewoon een vervelend gevoel en af en toe heb je dan even 1 of 2 seconden dat het pijnlijk is, maar de pijn zwakt snel weer af. Maargoed, misschien heb ik wel een hoge pijngrens, want de verloskundige zei vanmiddag dat ze me veel pijn heeft gedaan, terwijl ik het dus wel vond meevallen…
Ik vind het ook niet echt pijnlijk. Volgens mij is het ook maar net hoe gevoelig je daar bent ofzo.
De vk had het bloed aan haar handschoen zitten maar ze heeft me nauwelijks pijn gedaan.
Hier is het…tjsa…goed is anders.
Hannah is ook nog ziek geworden.
Ik was hier al zo bang voor dat dit zou gebeuren als ik hoogzwanger of net bevallen zou zijn. Bah! Vind er niks aan. Ik zal maar moeten bevallen en aan de diarree zijn. :oops:
Ik wil niet weten hoe het er hier dan uit zou zien.
Het rommelt wel wat maar het is vooral continu menstruatieachtige buik en rugpijn.
Piter heeft op school gezegd dat het is begonnen en komt zo naar huis. :oops:
Foei Piter :silenced: :naughty:
Mop, bij elk sms-je denk ik ‘zal het’?, ik hoop dat het snel doorzet :hug: :hug:
@Tirsa wrote:
Ik vind het ook niet echt pijnlijk. Volgens mij is het ook maar net hoe gevoelig je daar bent ofzo.
De vk had het bloed aan haar handschoen zitten maar ze heeft me nauwelijks pijn gedaan.
Hier is het…tjsa…goed is anders.
Hannah is ook nog ziek geworden.
Ik was hier al zo bang voor dat dit zou gebeuren als ik hoogzwanger of net bevallen zou zijn. Bah! Vind er niks aan. Ik zal maar moeten bevallen en aan de diarree zijn. :oops:
Ik wil niet weten hoe het er hier dan uit zou zien.
Het rommelt wel wat maar het is vooral continu menstruatieachtige buik en rugpijn.
Piter heeft op school gezegd dat het is begonnen en komt zo naar huis. :oops:
Piter :lol:
Die baby komt vanavond wel denk ik
Ik sta in ieder geval in de tirsa-bub-stand 8)
En Piter moet dan ook even een foto mailen als hij een beetje is bijgekomen.
He bij Lucas ben je in het zkh bevallen, bij Hannah dan? Ik weet het niet meer :oops:
Bij Hannah thuis.
Heb af en toe wel een echt pijnlijke harde buik of wee. Maar enig regelmaat zit er nog niet in.
Dank voor al jullie meeleven. :-*
Hee, een afteltopic voor Tirsa!!! :thumbup: :thumbup:
Daar kom ik dan net op tijd achter! Nu zit ik natuurlijk weer hele dagen aan de laptop vastgeplakt, arme kindjes hier…
Maar het lijkt de goede kant op te gaan Tirsa! Vandaag is wel een goede dag hoor, een beetje druilerig weer. Binnen lekker warm.
Wel balen dat Hannah nu ziek is, dat is dan wel weer minder. Wat dat betreft moet je maar snel bevallen, nu je nog niet ziek bent. Je hebt helemaal gelijk, buikgriep en bevallen, dat lijkt me geen goede combinatie :shifty:
Je kunt het voorlopig beter helemaal niet krijgen, lijkt mij…
Alle positieve gedachten stuur ik nu naar jou! Je bevalt lekker vandaag en je wordt vooral niet ziek!!!
:-*
En meis, hoe ist nu???
Piter thuis neem ik aan…
beval je thuis of zh???
als je bezig bent, kom op meis !!! je kan het !!!
elke wee die weg is, komt echt nooit meer terug !
liefs
Gerda
lees net bij de negen maanden mama’s dat het allemaal terug afgezwakt is…
:hug: :hug: :hug: voor jou lieverd !
liefs
Gerda
Wordt je al zenuwachtig van ons :shifty: , haha ik sta ermee op en ga ermee naar bed :oops: (oké en gisteravond ook met de NKOTB ).
:hug: :hug: :hug: voor jou :-*
hee tirsa spannend!! Ik wacht in spanning af!
Oef hier ook zieke Lucas En betrefd strippen, nou vond niet echt prettig zeg :oops: toi toi toi meis!
Hey meiden,
Ben ik weer even.
Vannacht zeer slecht geslapen. Ohhh ik ben zoooo moe.
Verloskundige is geweest ik heb 3 cm ontsluiting.
Heb nu bestwel pijnlijke weeen. Ze duren nog niet zo lang.
Maar weet wel weer meteen hoe vervelend ze zijn.
Oeh…
Spannend!!! Ik denk aan je meid… en je kan het :thumbup:
kus :-*
Hey lieffie, ik denk aan je.
3 cm al dus we gaan ervanuit dat je vandaag gewoon je grietje in je armen hebt hoor :inlove: :inlove:
:-* :-*
Dat klinkt op zich niet gek, klinkt toch wel als een bia?
Zet 'm op meid!! Denk vooral aan het resultaat!
Denk aan je
ooh al 3 cm, dat klinkt goed hoor!
meid ik denk aan je vandaag zet em op!
bedenk je maar dat elke wee je dichter bij je beebje bevind :inlove:
Spannend spannend spannend!!
Nog even volhouden meid, straks heb je je wonder in je armen!!
We denken aan je!
Dikke kus
Andrea en Linda
inderdaad bia achtig . Het vlot nog niet zo en ze is erg moe inmiddels. Go tirs!
:thumbup: Tirs!!
kus Moon